kan tyvärr inte komma då min bil inte hinner bli klar
Hade hoppats på att få se S2an imorrn
Instämmer. Tur att det kommer att rulla på varje fredag framöver då!!
Dock så känns det ju som att 153 på lista och MASSA folk som inte anmält sig som vi vet kommer bäddar för en historisk premiär Vi kommer att mecka natten igenom om det behövs inför besiktningen i morrn bitti hehe...
kan tyvärr inte komma då min bil inte hinner bli klar
Hade hoppats på att få se S2an imorrn
hade velat ta ut den lite och rastat den hehe ... men men kommer fler träffar .... måste besiktiga den också. :p
ingen som vet hur man ställer tändningen på en s2 ? ... vet inte riktigt hur rotorn ska stå. ska den stå mitt på ettan eller lite före när motorn e 0 ställd ?
Senast redigerat av street_racing_90 (8 april 2010)
ingen som vet hur man ställer tändningen på en s2 ? ... vet inte riktigt hur rotorn ska stå. ska den stå mitt på ettan eller lite före när motorn e 0 ställd ?
Dessa S2:or du har 1 streck på fördelaren och ett för rotorn båda ska va i linje, rotorn ska peka mot kamremsdrevet, Lätt som en plätt.
Haha hur får du det till ett personangrepp Tjaffsa inte om det här, bara till o skriva listan själv som den ska va då
Haha, det var jag som bad Alex skriva det Verkligen inte ett personangrepp dock, dessutom är 55-200 också ett (s)kit objektiv
petter1989, låter riktigt najs de där
Tycker jag ju dock, om man inte ska klaga på folk med rostiga 740s osv..
Såvida du inte menade "super" med (s) ;P då tar jag tillbaka mitt argument, för 55-200mm är verkligen inte skit Alex om du vill hålla tjafset utanför tråden så gör det då?
Jill: Fan va trist
petter1989: Ska bli kul att se bilderna från de gluggarna sen! För du lägger väl upp?
Haha hur får du det till ett personangrepp Tjaffsa inte om det här, bara till o skriva listan själv som den ska va då
Haha, det var jag som bad Alex skriva det Verkligen inte ett personangrepp dock, dessutom är 55-200 också ett (s)kit objektiv
petter1989, låter riktigt najs de där
Tycker jag ju dock, om man inte ska klaga på folk med rostiga 740s osv..
Såvida du inte menade "super" med (s) ;P då tar jag tillbaka mitt argument, för 55-200mm är verkligen inte skit Alex om du vill hålla tjafset utanför tråden så gör det då?
Jill: Fan va trist
petter1989: Ska bli kul att se bilderna från de gluggarna sen! För du lägger väl upp?
Ja jag slänger upp dem så fort dem är redigerade och klara
Abbee - Nikon D80 med (s)kit objektiv Andreas79 C-Herbst Jill P-Hellberg razzo Henkezd - S3 Pro med 35/1.8 Haakanzon - Sony DSC-H50
Händer ju att jag också tar med min
hoj, vad sa vi om personangreppen?
tänkte faktiskt köra med 55-200..
Haha, personangrepp. Nu lugnar vi oss.
Tillägger att jag kommer att närvara med diverse tillbehör, men jag hämtade mitt 70-200 1/4L IS USM idag så det kommer jag att testa friskt, oavsett om det är vidare lämpligt eller ej.
Jag tar förresten med mig stativ också om det är nån som känner att de vill låna men ej har.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Abbee - Nikon D80 med (s)kit objektiv Andreas79 C-Herbst Jill P-Hellberg razzo Henkezd - S3 Pro med 35/1.8 Haakanzon - Sony DSC-H50
Händer ju att jag också tar med min
hoj, vad sa vi om personangreppen?
tänkte faktiskt köra med 55-200..
Haha, personangrepp. Nu lugnar vi oss.
Tillägger att jag kommer att närvara med diverse tillbehör, men jag hämtade mitt 70-200 1/4L IS USM idag så det kommer jag att testa friskt, oavsett om det är vidare lämpligt eller ej.
Jag tar förresten med mig stativ också om det är nån som känner att de vill låna men ej har.
Haha , nä men får väl svara när de drygar sig^^ och jag valde ordet personangrepp för det var lite snack innan i tråden, whatever
Ska bli kul att kolla alla fototrådar sen, lär ju bli en del.
Btw, Henkezd du som är bra på programmering kan du inte ge ett förslag på någon mass uppload klient till g.org? Är ju lite bökigt att dra upp bilderna en och en.