SKIT OXÅ! 240:in skjöt frostpluggen för 3:e gången... hinner inte fixa det innan besiktningen .. vet inte om det ens kan fixas innan träffen ...
Maximal otur! Glider ni ner med den obes i värsta fall?
Blir att jaga plugg först o främst, inte helt hundra att vi hinner få fram en .. Inget som finns i lager, men jag får väl hota eller muta nån heh heee...
Sen får vi väl se vad "ödet" tycker
Har ni ingen gammal motorvärmare som ligger som ni kan trycka i så länge???
Jag sa ju de skulle gå fort tills denna dag kom:P tråkigt bara att de regnar just nu. Ja hoppas verkligen på finare väder sen nu e de äntligen tid för premiären för Ystadträffen ses ikväll alla:)
Maximal otur! Glider ni ner med den obes i värsta fall?
Blir att jaga plugg först o främst, inte helt hundra att vi hinner få fram en .. Inget som finns i lager, men jag får väl hota eller muta nån heh heee...
Sen får vi väl se vad "ödet" tycker
Har ni ingen gammal motorvärmare som ligger som ni kan trycka i så länge???
Frostpluggarna kommer kl 14. Jag kan få dom påslagna av volvo då...
MEN, jag måste få av grenröret och få dit 240:in .. hmm .. Får se hur det löser sig helt enkelt.
regnat inatt givetvis... försökte spara tid genom att tvätta o gno lite på bilen igår.. tog bilen i morse med dyngsura vägar o nu är hela bilfan skitig igen =/ trött man blir !!!
men men.. i värsta fall får man la komma smutsig till er..
Det ska juh trots allt synas att man använder en bil
För er som behöver tvätta bilen när ni anländer till Ystad kan jag rekommendera OK/Q8, KRISTIANSTADSV 38 eller VOLVO/TVÄTTA Metallgatan 1.
Är det sån där "Eco-wash" elr typ "car-port-tvätt" som jag hallar det?
så man slipper betala hyra för en hel hall liksom... så man kan betala 40kr få lite högtryck o glans-avspolning sen torka av bilen ty? borde nog räcka för ikväll
För er som behöver tvätta bilen när ni anländer till Ystad kan jag rekommendera OK/Q8, KRISTIANSTADSV 38 eller VOLVO/TVÄTTA Metallgatan 1.
Är det sån där "Eco-wash" elr typ "car-port-tvätt" som jag hallar det?
så man slipper betala hyra för en hel hall liksom... så man kan betala 40kr få lite högtryck o glans-avspolning sen torka av bilen ty? borde nog räcka för ikväll
Inget av ställena är en hall, man betalar alltså inte för att hyra en hall.
OK/Q8 är helt utomhus, med poletter man köper inne på macken (tvätt utan tak) VOLVO/TVÄTTA är helt utomhus, man drar sitt Visa-kort/betalkort för att betala (tvätt med tak)
Smhi och klart.se borde fan lägga ner.. deras "gissningar" på väder stämmer ju aldrig! fick reda på att Sturup flygplats använder sig av dmi och det säger en del! så vi följer dmi hädanefter ses ikväll!