hejssan jag har lite bekymmer i blinkersen på min volvo 744a.
filmen berättar det mesta. jag har dock inte nämnt att när jag styr åt höger så det klickar för att sedan när man styr tillbaka så slutar det blinka helt och hållet. jag fick veta av en kille här på g.org att det kan vara ett jordfel.
en till grej jag inte berättat är att helljus "lampan" på instrumentpanelen lyser lite lite starkare i takt med att blinkersen blinkar och det uppkom när jag pillade.
sedan funkar det inte som det ska åt höger men problemfritt åt vänster.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
men eftersom den funkar fint när jag har slagit av strömmen till strålkastaren så kan det ju som inte vara det som är felet heller... känns då så iallafall men jag ska ha det i åtanke...
Man ser ju på videon att själva helljuslampan både lyser svagt och att den ändrar styrka när blinkersen blinkar, då kan det handla om jordproblem ute i motorrummet vid höger lykta.
Man ser ju på videon att själva helljuslampan både lyser svagt och att den ändrar styrka när blinkersen blinkar, då kan det handla om jordproblem ute i motorrummet vid höger lykta.
ok. blir glad att höra att det är jorden så det inte är några större extrema fel ska kolla när det är ljust ute.
tack för svaren alla återkommer med resultat ärs fan. jag går ut och kollar nu