Angående: Vinterträff #2 Mantorp 16/1 -10

BlackDeevill
14 januari 2010 · 283 Inlägg

Kanske kommer, visst att man har felhjulsdriven bil, men jag kan iaf kanske ta lite kort o dra upp en o annan wink

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
RayRayADT Sportcar for Life
14 januari 2010 · 315 Inlägg

BlackDeevill skrev:
Kanske kommer, visst att man har felhjulsdriven bil, men jag kan iaf kanske ta lite kort o dra upp en o annan wink

De e rätta takter..tongue

Snoozy
14 januari 2010 ·

calmensten skrev:
det ska tydlegen snöa lördag och framöver me smile

Troligen så snöar det inte på lördag,  inte enligt mina prognoser iallafall..

Snoozy
14 januari 2010 ·

MiniLee skrev:
Ett tips ta med bogseringslinan.. det kan behövas;) jag lovar:P

o reservdäck!!!

RayRayADT Sportcar for Life
14 januari 2010 · 315 Inlägg

Snoozy skrev:

calmensten skrev:
det ska tydlegen snöa lördag och framöver me smile

Troligen så snöar det inte på lördag,  inte enligt mina prognoser iallafall..

ne inligt smhi ska de bara bli molningt men men bara hoppas på att de har fel så de snöar som bara fan..smile

MiniLee P.l.ä.p
14 januari 2010 · 175 Inlägg

http://www.klart.se/väder-mjö … =per_timme

Lägger upp en länk som visar värdet=) det ska vara minus ett bra tag framöver=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
Hallon1911
14 januari 2010 · 122 Inlägg

Rallon skrev:
de/den som har radio bör informera hur de kommer varna när de hör något på radion

Var ju flera år sedan man kunde lyssna av...

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
14 januari 2010 · 1 778 Inlägg

Hallon1911 skrev:

Rallon skrev:
de/den som har radio bör informera hur de kommer varna när de hör något på radion

Var ju flera år sedan man kunde lyssna av...

Då lever du i framtiden, ja lyssnar alltid i bilen smile

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
RayRayADT Sportcar for Life
15 januari 2010 · 315 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

Hallon1911 skrev:

Rallon skrev:
de/den som har radio bör informera hur de kommer varna när de hör något på radion

Var ju flera år sedan man kunde lyssna av...

Då lever du i framtiden, ja lyssnar alltid i bilen smile

ja jag hörde folk senast i sommras sitta i bilarna och lyssna så det ska nog inte vara några problem....

Men som sagt de som har radio kan ju kanske hojta till så kan vi försöka lösa något sätt att larma alla på parkeringen...??

RayRayADT Sportcar for Life
15 januari 2010 · 315 Inlägg

MiniLee skrev:
http://www.klart.se/väder-mjölby.html?v=per_timme

Lägger upp en länk som visar värdet=) det ska vara minus ett bra tag framöver=)

Låter *KANON!!!  big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

gnulo
15 januari 2010 · 14 Inlägg

Tjena... vi tänkte komma. men köra lite på isen i rimforsa-opphem på dagen så är det någon som känner suget att gase lite  så kan man ju hänga med. jag och några åker från åtvidaberg till opphem kl 10, samma tid gäller ifrån lkpg (braskens) om man ska sammåka. om inte så syns vi nog på kvallen:)

mer info finns i inlägget Iskörning.

RayRayADT Sportcar for Life
15 januari 2010 · 315 Inlägg

gnulo skrev:
Tjena... vi tänkte komma. men köra lite på isen i rimforsa-opphem på dagen så är det någon som känner suget att gase lite  så kan man ju hänga med. jag och några åker från åtvidaberg till opphem kl 10, samma tid gäller ifrån lkpg (braskens) om man ska sammåka. om inte så syns vi nog på kvallen:)

mer info finns i inlägget Iskörning.

Låter kanon kul men jag ska iväg på en annan körning då ev. men som sagt, ses imornkväll..big_smile

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
15 januari 2010 · 1 778 Inlägg

Rallon skrev:

marwin_of_sweden skrev:

Hallon1911 skrev:

Var ju flera år sedan man kunde lyssna av...

Då lever du i framtiden, ja lyssnar alltid i bilen smile

ja jag hörde folk senast i sommras sitta i bilarna och lyssna så det ska nog inte vara några problem....

Men som sagt de som har radio kan ju kanske hojta till så kan vi försöka lösa något sätt att larma alla på parkeringen...??

Jag har "radio" i min vinter bil som jag kommer vara där med, svart sierra clx utan bak kofångare och 4st runda extra ljus i fronten. Nu kan jag inte garantera att jag hör dom, har problem med antenn sladden.

VARNING: Står jag parkerad med helljusen tända är "blå" på väg. Låter det okej?

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
RayRayADT Sportcar for Life
15 januari 2010 · 315 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

Rallon skrev:

marwin_of_sweden skrev:

Då lever du i framtiden, ja lyssnar alltid i bilen smile

ja jag hörde folk senast i sommras sitta i bilarna och lyssna så det ska nog inte vara några problem....

Men som sagt de som har radio kan ju kanske hojta till så kan vi försöka lösa något sätt att larma alla på parkeringen...??

Jag har "radio" i min vinter bil som jag kommer vara där med, svart sierra clx utan bak kofångare och 4st runda extra ljus i fronten. Nu kan jag inte garantera att jag hör dom, har problem med antenn sladden.

VARNING: Står jag parkerad med helljusen tända är "blå" på väg. Låter det okej?

Det låter kanon, släng dig på hornet 1 gång var 20sek också i typ 2 minuters tid ifall folk inte ser så kanske de hör iallafall..smile

Niinaskyline
15 januari 2010 · 455 Inlägg

Ja sen behöver inte folk stå parkerade så nära där dom åker och sladdar smile. Inte alla som har hjulen hemma, sen säger de pang och där stod ditt åk.

Men de ju på din egen risk som sagt! wink.

RayRayADT Sportcar for Life
15 januari 2010 · 315 Inlägg

Car_Babe skrev:
Ja sen behöver inte folk stå parkerade så nära där dom åker och sladdar smile. Inte alla som har hjulen hemma, sen säger de pang och där stod ditt åk.

Men de ju på din egen risk som sagt! wink.

Det finns en karta på första sidan där det står hur folk ska stå och hur banan går och vart man absolut inte får stå... kolla på den noga innan ni åker allihopa..smile

plamer_
16 januari 2010 · 73 Inlägg

Nån som vet hur det ser ut på parkeringen, hela östergötland består ju utav slask och grus för tillfället!?sad

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
16 januari 2010 · 1 778 Inlägg

Japp det gör även parkeringen, helt underbart enligt mej. Så man kan få till lite sköna häng istället för o halka runt på is som de brukar bli efter ett tag.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
F_johansson88
16 januari 2010 · 20 Inlägg

Jag var där igår kväll 22-22:30 och då var det bra underlag lite slask/modd som var lite fruset i botten, riktigt skönt att köra på.

Kommer såklart!!!

Kör till det glör
partyvan
16 januari 2010 · 1 071 Inlägg

Kommer med volvo 245 med rejäla förgasare och en blå jetta med skidor på taket:)

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang