6258
Sök

Någon som har impact 2710 och tävlat nåt med dom?

stahre
13 januari 2010
Trådstartare
Hej, har ett par sånna basar och undrar om någon annan har dessa med, och har mätt hur högt det spelat. Vet att det beror på vilken låda han hade, ström osv. men skulle vara kul o veta på ett ungefär hur högt man kan spela med dom.

och ja, ska mäta upp det nån gång... smile

560 Inlägg
13 januari 2010
Jag skulle inte kört med 2710an utan gått upp på 3710, STOR skillnad mellan dessa basar tycker jag i både ljud och SPL.

stahre skrev:
Hej, har ett par sånna basar och undrar om någon annan har dessa med, och har mätt hur högt det spelat. Vet att det beror på vilken låda han hade, ström osv. men skulle vara kul o veta på ett ungefär hur högt man kan spela med dom.

och ja, ska mäta upp det nån gång... smile

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

452 Inlägg
14 januari 2010
Nina i team spån lyckades pressa 1st Impact 3710 till 139.5db.....och detta med endast 350watt

mvh mackan

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

stahre
14 januari 2010
Trådstartare
okej gött! hade väl inte tänkt så mkt med dom 2710 jag har, gillar dessa skarpt även fast det kanske inte är några monster direkt. Kanske bli att uppgradera sig lite sen, men då med en impact bas av lite större kaliber.

560 Inlägg
14 januari 2010
Du har väl dom äldre 2710:orna inte 2710-04?

Då kan det bita ifrån endå då dessa funkade bra i portade lådor tyckte jag.

Dom nya är riktigt trevliga, men då bara i slutna lådor.

stahre skrev:
okej gött! hade väl inte tänkt så mkt med dom 2710 jag har, gillar dessa skarpt även fast det kanske inte är några monster direkt. Kanske bli att uppgradera sig lite sen, men då med en impact bas av lite större kaliber.

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

Sök