5239
Sök

Råd och tips när jag söker en bra mobiltelefon!?

1 112 Inlägg
19 januari 2010
Trådstartare
Hejsan! jag har en gammel mobil so har gjort sitt å behöver ha tag i en ny vettig mobil. jag tycker mycket om sony-eriksson och skulle nog helst vilja ha en igen! har letat å letat efter någon bra allsidig modell som liksom har alla vettiga funktioner som man normalt sett vill ha inklusive kamera av något slag. har ca 1600 kr att röra mig med. har suttit i flera timmar å surfat efter någon bra modell men alla som jag hittar som jag tycker om tyck ha massa nackdelar.
blir så osäker å får nästan känslan av att alla mobiler är mer eller mindre dåliga eller har massa svaga punkter. bildskärmar som lägger av som inte går på garanti å glapp i knappar, hänger sig eller flippar ur på andra sett. massa sjukdomar helt enkelt.

kan jag få några konkreta tips på något som är vettigt. någon typisk storsäljare som är bra i alla väder.

har haft en sony-ericsson z530i.

Måste man vara miljonär för att kunna köpa en bra mobil idag?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Allmänt envis
12 512 Inlägg
19 januari 2010
Sony-Ericsson är inget att ha idag om man vill ha en problemfri mobil, däremot har jag hört och upplevt bättre om Nokia. Som du säger, tyvärr måste man upp med rätt mycket pengar för en mobil idag.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
19 januari 2010
Förlåt, men inte ny..

Nokia 3310!. Satan så bra den är, nu har den iofs ingen kamera..
Men den är fan vettig om någon, nu finns det säkert bara beg. Den kunde man göra allt med, slänga i golvet, väggar, tak eller vart som helst, dränka i vatten. Den funka ändå! smile
Finns nog ingen mobil som klarar av det idag! big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
19 januari 2010
ExXtr3me skrev:
Förlåt, men inte ny..

Men den är fan vettig om någon, nu finns det säkert bara beg. Den kunde man göra allt med, slänga i golvet, väggar, tak eller vart som helst, dränka i vatten. Den funka ändå! smile

Sant, man kan även mörda någon med denna antika stridsslägga, du kan fortfarande ringa cleanern efter det.

Jag vill ha en T28 eller tillbaks min K 810i som tyvärr försvann i den djupaste pölen i mitt tält Wacken 2009 Rest in piece, lätt den bästa telefon jag haft, någon som har en K810i o sälja ? PM isf inget idiot pris bara

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

469 Inlägg
20 januari 2010
ExXtr3me skrev:
Förlåt, men inte ny..

säger bara en sak !!!ericsson R310 aka hajfena!!! kostar dock 2500 ny men kan säkert fås billigare på blocket eller tradera!
(PS har även hört rycktas om att en mindre modell av hajfena ska komma ut med färgdisplay och bluetooth)

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

1 534 Inlägg
20 januari 2010
skulle jag köpa en ny mobil nu så skulle jag satsa på en iPhone

3 714 Inlägg
20 januari 2010
Samsung jet  tycker jag om iaf kanske lite dyr men grym är den iaf

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Random
480 Inlägg
20 januari 2010
Gillar inte Samsung Jet. Är fördröjning i deras touch.

Jag skulle förslå Sony Ericsson W595. Går att få för precis 1500kr på The Phone House.

http://www.phonehouse.se/Mobiltelefoner … iq-Kontant

Svetsare
3 150 Inlägg
20 januari 2010
Säger bara en sak:  Nokia!   smile   (har en N86 8MP just nu, hade en N95:a innan)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

3 714 Inlägg
20 januari 2010
SE W595 är faktiskt helt  ok

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök