Hahaha, stackars sate. Hoppas ni tycker lika mycket synd om mig när min bil ser ut så där.
Troligtvis inte! För är du så snål att du inte ens kan lägga ut MAX 200kr för vettiga säkringar så får du skylla dig själv faktiskt! (Inget elakt påhopp, bara ärlighet!)
Hahaha, stackars sate. Hoppas ni tycker lika mycket synd om mig när min bil ser ut så där.
Troligtvis inte! För är du så snål att du inte ens kan lägga ut MAX 200kr för vettiga säkringar så får du skylla dig själv faktiskt! (Inget elakt påhopp, bara ärlighet!)
Hehe, ingen fara
Jag är inte snål, men lägger pengarna där det behövs mest.
Hehe, ingen fara
Jag är inte snål, men lägger pengarna där det behövs mest.
När det väl brinner eller kortsluts så kommer du nog ångra ganska mycket att du inte la dom småpengarna på viktiga saker som säkringar! Men, din förlust! Hoppas nästan du får någon liten korslutning eller något så du förstår att säkringar med är viktiga!
menar du att det finns ljudbyggare utan sånna? trodde man föddes med en sticksåg i högern å en cirkelsåg i vänstern om man föddes till bilbyggare (2 av mina favorit elverktyg utan tvekan)
softis, jag hoppas verkligen du har ordentliga kablgenomföringar och att dina anslutningar är ordentliga. kör du espl så kommer du få avdrag så det står härliga till.
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
softis, jag hoppas verkligen du har ordentliga kablgenomföringar och att dina anslutningar är ordentliga. kör du espl så kommer du få avdrag så det står härliga till.
Espl? Jag vill inte ha poäng eller något, jag vill köra "spela högt" vet inte vad det hetet. Alltså, den som spelar högst vinner oavsätt hur det ser ut.
Har satt fast kablarna med slangklammor på batterierna
Espl? Jag vill inte ha poäng eller något, jag vill köra "spela högt" vet inte vad det hetet. Alltså, den som spelar högst vinner oavsätt hur det ser ut.
= spänningsfall = mindre effekt (eller högre strömåtgång) plus en risk att släppa....
OJ vad bra.
Du har då lagt ner pengarna där de behövs ja Har du dämpat bilen vettigt då? Det är ju där pengar behövs
Nej.....köp du riktiga anslutningar och säkra av ifall olyckan är framme. Och jag talar inte om överbelastat steg utan faran som finns i att kabeln kan kortslutas i ev bilkrasch av ngn form. Och du har väl barn? Nog för att det/dem inte åker med i DEN bilen....men du som far har ett ansvar gentemot ditt/dina barn, däri ligger din överlevnad.....
Haha nu har du allt nått en ny nivå av snålhet! Köpte nyss riktiga batteripolskor på Mekonomen som tar 50mm2 kabel, om jag inte minns helt fel så kostade dom ofantliga 37kr/st! Annars så har Biltema ett 2-pack som klarar upp till 70mm2 kabel för 80kr. Dyrt va?