5653
Sök

Hur gör jag mål i Fifa 07, xbox?

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
Köpte mig en xbox igår. Fick till Fifa 07. Har spelat ca 15 matcher, har förlorat samtliga utom en som slutade 0-0. Har på dessa matcher bara mäktat med 1 mål, som registrerades som självmål, haha

Så hur gör man mål? Tycker på skott knappen, då tjongas bollen frammåt istället för skott och bollen flyger ut i omloppsbana runt jorden.... Kvittar avstånd till målet, alltid lika kasst!

Tips mottages! big_smile
Senast redigerat av FordRSC (27 januari 2010)

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

DFFL
9 020 Inlägg
27 januari 2010
Nu lirar jag Fifa 10 och det gör jag på PS3...

Men där (Som på alla andra fifa-spel, jag har ju 08 och 09 här hemma med) så är det O som är skott på mål-knappen.
Knapp B på din kontroll.
Senast redigerat av FireTraXX (27 januari 2010)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Nu lirar jag Fifa 10 och det gör jag på PS3...

Men där (Som på alla andra fifa-spel, jag har ju 08 och 09 här hemma med) så är det O som är skott på mål-knappen.
Knapp B på din kontroll.

Yepp, vet. Kanske skjuter jag för långt bort från mål. Ska hällst skjuta innanför straffområdet?!

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

BMW ///M3
404 Inlägg
27 januari 2010
håller in skjutknappen för länge? då drar han ju på ett jäkla skott som oftats flyger helt galet

stahre
27 januari 2010
är du närta mål, innanför straffområdet så bör du trycka till snabbt på O knappen, för att inte skjuta så hårt. Är du längre ifrån målet kan du håla in knappen lite, inte 2sek kanske men lite längre... släpp knappen för att springa snabbt innan du skjuter också. Annars har du ju en "kontroll förklaring" i menyn smile

EDIT: var alltid Barcelona, dom är typ bäst (om man inte är jätte bra själv, eller möter nån som har spelat mkt)
Senast redigerat av stahre (27 januari 2010)

Sök