Kommer det inte bli problem att hålla lacken rent där omkring, diesel kan väl lämna rätt ordentliga sotfläckar från sig? Fast iom att den inte kommer vara street legal så kanske den inte kommer att köras så mycket mellan träffarna.
Ja gubbs, vi kommer köra den vardagligen. Trailer-queens faller inte i vår smak, så mkt.
Så låt aset sota - sålänge vi får köra i sommarsolen!
Hur skall det gå till? Den blir väl bara "laglig" (notera citattecknen). Dels så är det ju inga e-märkta lampor bak och sidepipes får väl bara på vänster sida av fordonet?
Nåväl, ni förtjänar en stående ovation för er kreativitet! Även om jag diggar "oem-stuket" mer.
Ja gubbs, vi kommer köra den vardagligen. Trailer-queens faller inte i vår smak, så mkt.
Hur skall det gå till? Den blir väl bara "laglig" (notera citattecknen). Dels så är det ju inga e-märkta lampor bak och sidepipes får väl bara på vänster sida av fordonet?
Nåväl, ni förtjänar en stående ovation för er kreativitet! Även om jag diggar "oem-stuket" mer.
Side pipe får man ha på båda sidor men ska vara riktade nedåt på högersida men utåt på vänster
Side pipe får man ha på båda sidor men ska vara riktade nedåt på högersida men utåt på vänster
Ok. Då hade jag helt missuppfattat det hela.
Just den punkten i SFRO nya bygghandbok har man lärt sig utantill
Hahaha.. sant, så sant ! Nä men vi fick till en låda på drygt 75liter bakom sätena faktiskt, så det finns nog tillräckligt med plats. De som e kasst är att nästa hela kupen är naken plåt - bara golvmatta & lite vinyl i taket... så det blir till att isolera & klä en hel del.
blir snyggt det där med sidepipes i tröskeln, hade varit snyggt att lacka runt omkring som vanligt över tröskeln men sen polera upp själva avgasröret *läs bling bling yta* tror det kan bli bra om du förstår vad jag menar med det hela.