"Mekonomen Dekal" Efterlyses

Jesper90
28 januari 2010 · 55 Inlägg

Är sugen på en mekonomen dekal det är typ som en lite gubbe med ett extra stort huvud kommer inte ihåg vad huvudet består av men ni som vet vad jag pratar om vet vad de är.
Efter lyster då denna dekal efter som denna verkar vara väldigt svår att få tag på?mad

Mvh Jesper90;)

Driving with out brian makes it more like a game! -.-
pippaaN
28 januari 2010 · 987 Inlägg

Gå in på närmaste mekonomen butik och hör om dom har en liggande? smile

i like it load
snapshot
28 januari 2010 · 908 Inlägg

Jesper90 skrev:
Är sugen på en mekonomen dekal det är typ som en lite gubbe med ett extra stort huvud kommer inte ihåg vad huvudet består av men ni som vet vad jag pratar om vet vad de är.
Efter lyster då denna dekal efter som denna verkar vara väldigt svår att få tag på?mad

Mvh Jesper90;)

Typ sån som Ronny & Ragge hade på en av fordarna ? tongue

Jesper90
28 januari 2010 · 55 Inlägg

Vet tyvärr inte vilket klistermärke du menar från ronny och ragge:P men ah de e typ en lite gubbe me en lamp liknande sak på huvet, sen har jag för mig att han ger tummen upp eller någe:P^^, eller kan oxå minnas väldigt fel;) men fortsätt gärna med förslag skulle vara kalas med en länk på en bild eller något så jag kan se om det är den dekalen jag menar.tongue

mvh Jesper90

Driving with out brian makes it more like a game! -.-
Hassoni
28 januari 2010 · 92 Inlägg

lite liten bild men förmodligen den du menar:P?  http://www.motorstyrkan.se/images/mekonomen_logo.gif

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
28 januari 2010 · 3 404 Inlägg

lampliknande? till och med en blind ser att det ska likna en vevstake med kolv... tongue Fråga på mekonomen eller kolla med dekaltrimm

Senast redigerat av TenZer (28 januari 2010)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Jesper90
28 januari 2010 · 55 Inlägg

Tack det var den jag tänkte på, hade för mig att huvet var lamp format sry my bad^^,
Men ah det är exakt den enbart den gubben jag tänker på. Ingen som vet några sidor som säljer den?
Har väldigt långt till närmaste mekonomen så en hemsida ser väldigt mycke närmare ut;)

Mvh Jesper90

Driving with out brian makes it more like a game! -.-
Hassoni
28 januari 2010 · 92 Inlägg

Jesper90 skrev:
Tack det var den jag tänkte på, hade för mig att huvet var lamp format sry my bad^^,
Men ah det är exakt den enbart den gubben jag tänker på. Ingen som vet några sidor som säljer den?
Har väldigt långt till närmaste mekonomen så en hemsida ser väldigt mycke närmare ut;)

Mvh Jesper90

Haha du tänkte säkert på den kalle anka figuren lr var ifrån det kmr en sån liten kropp med ett lamphuvud:P

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
28 januari 2010 · 3 404 Inlägg

Jag skrev ju Dekaltrim tongue Har dom ingen så kan dom säkert göra en åt dig och som garagetmedlem får du väll 15% rabatt wink

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Bjork OEM <3
28 januari 2010 · 6 957 Inlägg

TenZer skrev:
Jag skrev ju Dekaltrim tongue Har dom ingen så kan dom säkert göra en åt dig och som garagetmedlem får du väll 15% rabatt wink

www.fuldekal.se har nog... Antingen går du till mekonomen själva som sagt, eller så kollar du med
dekaltrim som står ovan eller så knallar du till din närmsta reklamfirma så kan dom nog printa en åt dig.

OEM <3
Jesper90
28 januari 2010 · 55 Inlägg

Tackar för alla svar tongue Läggger upp bilder senare på hur de vart;)


Mvh Jesper90

Driving with out brian makes it more like a game! -.-
bobbowiking
28 januari 2010 · 48 Inlägg

Vem vill ha ett klistermärke på sin bil där det står mekonomen????????

Hyundai I30 (2008)
Jesper90
11 mars 2010 · 55 Inlägg

Som sagt var ute efter gubben inte texten,

Stäng tråden.

Driving with out brian makes it more like a game! -.-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang