va inte så negativ;) .. när ska allting monteras då?
haha jo men hade jag bara skrattat till allt å tyckt de hade varit jätte bra så hade jag haft problem långt upp över öronen å du hade haft ladd tryck strax efter 6000varv haha ja ikväll står det motor byte på listan på min 523a i morgon ska hojen få nytt drivpaket+olja på fredag ska jag byta låda på en v70 på lördag på dan har jag lovat tanten å följa med in till stan en stund sen på kvällen ska jag göra stan osäkert vilket var 3 månaders sen nu men vi får se så fort jag får någon timme över ska de skruvas igen
idag har jag faktiskt fått gjort lite ialf gjort en täck kåpa över hålet i övre kamrems kåpan där casen sitter org i kolfiber och börjat fila ut till luft ut blåset i mitten på instrument brädan där jag ska ha mätarna..
Mycket trevligt projekt Stiliga fälgar du köper Kommer bli kanon, lycka till!
tackar tackar ja fälgarna e nog det enda stiliga du kommer få se på denna bilen då de inte går fortare eller bredare eller dra mindre soppa med kjolpaket som trillar av eller fina lacker man kan repa en drifting kärra SKA brukas med våld å inte putsas på..
liten uppdate nu har jag ju dom flästa delarna till baljan men pga aldeles för många andra projekt så hinner de inte bli något mekandes alls denna helgen heller.. dock så e det mer grejor jag behöver.. en liten lista nedan kommer så om någon ligger å trycker på de så hojta till
coilovers/ sänkningssats(i sämsta fall) 4 eller 6 punkts bälte 2 st 3 tum minst grövre krängare fram.
hoppas man kan få tag i detta så fort som möjligt så man kommer igång inom snar framtid..
liten uppdate nu har jag ju dom flästa delarna till baljan men pga aldeles för många andra projekt så hinner de inte bli något mekandes alls denna helgen heller.. dock så e det mer grejor jag behöver.. en liten lista nedan kommer så om någon ligger å trycker på de så hojta till
coilovers/ sänkningssats(i sämsta fall) 4 eller 6 punkts bälte 2 st 3 tum minst grövre krängare fram.
hoppas man kan få tag i detta så fort som möjligt så man kommer igång inom snar framtid..
Rallyshop.se har prisvärda bälten, jag köpte 2st 6-p beltenick till min corsa senast och dom känns riktigt fina, bättre känsla i låset än det OMP jag hade i rallycrossbilen, givetvis FIA-godkänt.
Rallyshop.se har prisvärda bälten, jag köpte 2st 6-p beltenick till min corsa senast och dom känns riktigt fina, bättre känsla i låset än det OMP jag hade i rallycrossbilen, givetvis FIA-godkänt.
Spana in www.Rallydelar.se annars också, Rallydelar i Vretstorp, rätt schyssta priser.
Edit; verkar visst inte funka just nu, men företaget heter Rallydelar i Vretstorp iaf =P
ja beltenick har jag varit innne på innan också dom verkar fina många som tycker bra om dom ialf + att det är vettigare pengar för dom!!! taclkar för tippset!!
som vanligt hänger de på vad man får men de ska inte vara skit utan riktiga bälten de e viktigare än en stol för 15K framförallt ska man tänka på att om man skulle behöva komma loss SNABBT ska det vara enkla lås= ett fia godkänt bälte så man inte helt plötsligt sitter fast om skiten börjar brinna!! har du något bra på lager??
som vanligt hänger de på vad man får men de ska inte vara skit utan riktiga bälten de e viktigare än en stol för 15K framförallt ska man tänka på att om man skulle behöva komma loss SNABBT ska det vara enkla lås= ett fia godkänt bälte så man inte helt plötsligt sitter fast om skiten börjar brinna!! har du något bra på lager??
nja men ebay har ju såna sparco 3" bälten för runt 1500 kr med snabblås(ingen vanlig bilbälteslåsning).
jo de har iofs sett också men jag hade sparco bälten i min gammla evo 2 å var inte alls nöjd med dom var sega att låsa å sega att låsa upp men jag får se vad de blir nu de som verkar vara det största problemet är att hitta coilovers till rimliga summor dom ska fan inte behöva kosta mer till en e30 än tillex evona....
nja men ebay har ju såna sparco 3" bälten för runt 1500 kr med snabblås(ingen vanlig bilbälteslåsning).
jo de har iofs sett också men jag hade sparco bälten i min gammla evo 2 å var inte alls nöjd med dom var sega att låsa å sega att låsa upp men jag får se vad de blir nu de som verkar vara det största problemet är att hitta coilovers till rimliga summor dom ska fan inte behöva kosta mer till en e30 än tillex evona....
okey vad rekomenderar du för några bälten?
jag har kollat på
toora kostar 2400 (vet inget om dom?!!) GA lindberg har från 1900-2900 vet polare som e nöjda med dom.. och MoComp har jag dock inge pris på men dom ska väl vara rätt fina också
12 timmar tills man skruvar som ett jävla djur för ett sista tappert försök att hinna få hon rullandes tills nästa fredag har svarvat till svängnings dämparen idag så trigger hjulet har kommit på plats så nu får fan alla hålla tummarna för en uppstart imorgon å kanske med en jävla tur en provrunda!! men det är långt borta just nu men vi får se imorgon kväll blir de stor uppdate med många nya bilder..