så förhoppnings viss så blir det till att montera imorgon resoravarerna till bromscylindrarna + lufta thermokontakten till kylfläkten generatorn göra om å göra rätt med kopplingen + lufta den svetsa kardanen.. sen får de andra vänta så hoppas jag att vi kan komma ut å mappa på torsdag..
Börjar bli Riktigt bra dedär Du lär ju inte få tråkigt en sekund med den iallafall
tackar ja men där e mycket kvar invändigt som ska kittas sen med isolering över resten av tunlen å plåtarna ska i under fötterna men bara vi kan komma igång å åka med bil fan nu så löser sig resten senare i halvlek..
kommer bli riktigt rå;) nästa gång jag är i skåne ska jag säga till
ja de börjar likna något nu ialf som fassan sa HUR FAN ORKAR NI!! ja de e ju roligare att ta en annan motor än ha de som alla andra turbo konverterade bmws å dess utom har jag ju redan haft de för 3 år sen så varför bygga en till lika dann när man kan göra något nytt?!!??!!
HAR LAGT HELA DAN PÅ SKIT GREJOR!!! blandannat att få generatorn till å ladda, å efter 1,5timmars funka ja då var de bara till å börja mappa nu då!! nej tack då dyker nästa CP fel upp å får ta mig fan inte ladd tryck!!!!! så de var ju bara till å ta en timmes paus igen för att de skulle svalna så man kunde riva av WG å konstatera att där inte e något fel på den heller!!! sen sket vi i de för idag.. så jag får väl fortsätta kriga med de skitet senare i veckan eller till helgen..
fan va tråkigt:/ hoppas bara att det är någon enkel grej då
ja de gör fan jag också men tryckrören sitter på å e spända å dumpen e där stora fjädern i så den pallar ett bar utan mot tryck.. så jag vet inte om jag blev lite för irriterad för att kunna tänka nu ikväll...
nu till problemet!!! var ju först inne på att de hade blivit stopp i avgaset å efter att vänt DP upp å ner så de blev traktor pipa var ju precis samma röv fel kvar ingett ladd!! så skulle vi gräva lite djupare i turbon om något släppt eller gått sönder å av en ren tillfällighet å med bensin i blodet så ska man ju slicka smaka blåsa å suga på allt i motor rummet så jag blåste i tryckröret å va fan stopp?????????????? jaha va fan e de nu då? börja slakta av tryck rören å jag nämner inga namn men den som satte på röret från turbo till IC glömde titta i röret å ta ut pappers tussen som jag satte där när man håll på med monteringen av allt annat skit innan tryckrören kom på tjo å sen kom laddet så nu ska dp vändas rätt å spännas fast sen ska de mappas..
+ att jag köpt en sats tomei poncam 256* 8,5 i lyft..