8081
Sök

6,5 Kit eller koaxialer med välljud ?!

low_and_loud
31 januari 2010
Trådstartare
Har kollat lite på hertz samt focal men vill gärna få tips om andra alternativ.skall drivas med ett jbl gto 1004-e
med de bakre kanalerna.

6 851 Inlägg
31 januari 2010
Välljudsmässig så kanske Morel kan vara något. Finns både som kitt och kox.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
31 januari 2010
Fast du bör ta en funderare på steget om du ändå pratar om välljud..
Skit in ger skit ut nästan oavsett högtalare.. och GTO stegen är ju inte direkt välljud.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

low_and_loud
31 januari 2010
Trådstartare
Tokken skrev:
Skit in ger skit ut nästan oavsett högtalare.. och GTO stegen är ju inte direkt välljud.

så sant så,eftersom projekt oljud har flyttats framåt och skall placeras i annat fordon så är det väl en god ide
att skaffa ett matchande slutsteg till dessa 4 6,5 som skall sitta i min v70 bruksbil.ärligt vad är din åsikt om jbl gto stegen? köpte ett 14001-e det la av direkt efter 2 dagar knappt andvändt har ju ånger rätt inom trettio dagar skulle ett dlscad 15 vara ett bättre köp tro? driva 2 jbl gto 1514 i projekt oljud.

low_and_loud
31 januari 2010
Trådstartare
project_black_v70N skrev:
Tokken skrev:

så sant så,eftersom projekt oljud har flyttats framåt och skall placeras i annat fordon så är det väl en god ide
att skaffa ett matchande slutsteg till dessa 4 6,5 som skall sitta i min v70 bruksbil.ärligt vad är din åsikt om jbl gto stegen? köpte ett 14001-e det la av direkt efter 2 dagar knappt andvändt har ju ånger rätt inom trettio dagar skulle ett dlscad 15 vara ett bättre köp tro? driva 2 jbl gto 1514 i projekt oljud.

dls a2 kan det vara något tro?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
31 januari 2010
Skulle nog tro att du hade en väldig otur eller nåt med ditt steg för jag har då inte läst om nån annan som haft sönder ett GTO-14001, och både mitt samt två kompisars funkar kalas oavsett väder. Fått det utbytt på garantin än?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

16 197 Inlägg
31 januari 2010
ChriZtoffer skrev:
Skulle nog tro att du hade en väldig otur eller nåt med ditt steg för jag har då inte läst om nån annan som haft sönder ett GTO-14001, och både mitt samt två kompisars funkar kalas oavsett väder. Fått det utbytt på garantin än?

måste hålla me dig.

JBL e nog de fabrikat vi haft minst reklamationer på. (iaf i den BRL butik ja jobbat i)

"Testar man inte så får man aldrig veta"

low_and_loud
31 januari 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:

nej skulle få en retursedel av företag på posten,så jag hoppas verkligen att jag får ett annat som fungerar istället.detta är för mig en gåta hur fan det kan gå sönder av sig själv eftersom det funkade bra kvällen innan det balla ur.

low_and_loud
31 januari 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
ChriZtoffer skrev:

måste hålla me dig.

JBL e nog de fabrikat vi haft minst reklamationer på. (iaf i den BRL butik ja jobbat i)

ja jag fattar inte vad som hänt med steget,först funkar det kanonbra sen är det bara dött.liksom inga säkringar är paj eller nåt.jag har tillräckligt stora strömkablar och jorden är bra så jag fattar nada

Sök