alseryd skrev:Aerodynamik skrev:Låga 11or med lustgas? Nejdu, det är väldigt mycket önsketänkande.
200 och 180sx är mycket bättre bilar att bygga på. Turbomotorer och sportigare chassi!
Ja, för att alla vet ju att Nissan's 1.8 liters motor är gjord av SKITHÅRDIUM och pallar 700hästar genom en race kylare, insug och kundvagns-spoiler eller hur?
2.4 liters motorn är byggd för deras truckar, det vill säga att den är helvetes bastant, hållbar och stryktålig. Amerikanarna har ju absolut ingen kunskap överhuvudtaget med japanska bilar eller hur, dem kör ju bara 7.50 repor med 4G63 motorerna i en Eagle Talon?
Alltså kan dem ju absolut inte köra låga 11'or med lustgas i en 240SX eller hur?
Jag gillar även att alla 200SX ska EGENTLIGEN vara utrustade med 2 liters motorn men nej, ni fick en motor som käkar vevlager utav bara fan, rostar snabbare än Mercedes och dessutom är trånga och stötiga.
Fast jag antar ju bara för att jag har runt 30 års erfarenhet och kör jänk så måste det betyda att du vet oerhört mycket mer än mig på alla punkter där det gäller tryckkokare?
Sen så måste ju det vara bättre som du säger att ha ett chassie gjord av balsa trä och djuravföring, det är sportigt eller hur?
Termitvarning på G?
Snälla, väx upp.
Sött att du svarar på din mammas konto, och sen ditt egna.
Men iaf, har inte sagt att CA18 är gjort av SKITHÅRDIUM men dem är inte sämre än jämförbara motorer från samma årtal. Visst, oljekylningen är undermålig original och med hård körning tillsammans med hög temperatur slutar det illa. Men det finns botemedel.
Ja just det, KA24DE är ett riktigt mirakel! Smäll på ett 500hästars lustgas-kit så kan vi köra låga 11or 24/7! Men det är väl så med truck-motorer...
Har inte sagt att amerikanerna inte kan meka med japanska bilar, inte heller att evo motorer skulle vara dåliga på något sätt.
Visst blev namnet lite lustigt i och med att europeiska S13 fick 1.8L, men spela roll vad dem heter?
Jag får gott och väl plats i min trånga lilla bil trots mina 190cm och har inget emot lite stötig fjädring, det är en sportbil och ingen glidare!
Min stackars hög har rullat över 15 000mil i 17år och har ingen rost i karossen. Har inte heller fått något vevlagerras... Är väl något special exemplar jag har
Tycker även det är lite illa att du tror att man bygger bilar på trä och bajs när du har 30års erfarenhet..
0
0
0
0