2701
Sök

Eftersnack: event mantorp park

Sportcar for Life
315 Inlägg
8 februari 2010
_MaCCe_ skrev:
Fanns det några "potentare" bilar på plats?
På bilderna såg det ut som 740 klubben ordnat möte smile

Jajjemen, jag åker 240..tongue

Majestas
1 319 Inlägg
8 februari 2010
Rallon skrev:
_MaCCe_ skrev:

Hehe, Tolkar man mitt förra inlägg som 2 frågar...
...så var ditt definetivt inte något svar på någon utav frågorna, iaf inte i mina ögon lol
Senast redigerat av _MaCCe_ (8 februari 2010)

Team VeboTrim

P.l.ä.p
175 Inlägg
8 februari 2010
Rallon skrev:
_MaCCe_ skrev:

Och Jag åker 245..tongue
kan erkänna att banan va lite trång.. men vafan inget att klaga över.. Jag är glad över att någon/några orkar lägga ner engeri på att göra såna här grejer och tycker att ni på 5100 gör ett jävligt bra jobb med att anordnar såna här "träffar" och klaga över banan?? gör det bättre själv om du/ni som klagar har bättre resuser själv..

väldigt många + till er på 5100:D
Mvh Patrik ( vit 245 med sverigeflagga på taket )
Senast redigerat av MiniLee (8 februari 2010)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Sportcar for Life
315 Inlägg
8 februari 2010
_MaCCe_ skrev:
Rallon skrev:
_MaCCe_ skrev:

Hehe, Tolkar man mitt förra inlägg som 2 frågar...
...så var ditt definetivt inte något svar på någon utav frågorna, iaf inte i mina ögon lol

Ta med din Rs ock kör och se om du kör ifrån oss som åker i de "opotenta" bilarna, Man måste inte ha 700hk för att ha kul på en snöbana eller köra fort på dem, Räcker gott och väl med min B23A big_smile

8 Inlägg
9 februari 2010
Slängde ihop det jag fick med från körningen. Ljudet blev för risigt större delen av filmningen så fick slänga in musik istället och bilden blev riktigt mörk på youtube jämfört med vad jag ser. Men skit samma bättre med skitfilm än inget alls.  De andra som körde finns med lite mot slutet också (alla har väl sett volvo-reklamen från 80-talet tongue) . Det är en X1 xperia tejpad i backspegeln =P

Kika gärna på mina andra filmer från Mantorp i somras som är filmade med riktig kamera
http://www.youtube.com/watch?v=vsDpeoqqrcE

Sportcar for Life
315 Inlägg
10 februari 2010
Fint med film.. Hoppas på mer sånt på freda..big_smile jag kan se om jag kan ta med min kamera o sätta fast den o filma lite jag med... men de va fint och se när du stod stilla och filmade bilarna som körde förbi..smile

Sök