s70 a-traktor..

Wee
27 maj 2006 · 501 Inlägg

http://www.blocket.se/vi/8328817.htm?ca=10_s

Vem fan har råd med en s70 som a-traktor?
Själv så hade man en sketen 240....

OBS: Ironi
Peacerich
27 maj 2006 · 273 Inlägg

Det där är ju ett skämt.

LGF skylten står ju bara löst på bakspoilern och reg.skylten bak är photoshopad bort.
Desutom inget skattemärke där fram som på traktorer.

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
Catling Old School Ford
27 maj 2006 · 600 Inlägg

den måste vara kapad och så får man inte in dubbla lådor i en framhjulsdriven....

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "ELD" (1981)
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
chevalillis bilmekaniker
27 maj 2006 · 131 Inlägg

Catling skrev:
den måste vara kapad och så får man inte in dubbla lådor i en framhjulsdriven....

framhjuls drivna bilar behöverinte ha dubbla lådor och så har ja för mig att dom inte behöver ha flak(balastflak)..

FugitivE BMW Power
27 maj 2006 · 2 362 Inlägg

Finns redan en tråd om den där och nej den behöver egentligen inget flak, men det var någon som bodde nära ägaren och sa att den var fejk så..

BMW, bogsering med wire :/
kanelbull2
28 maj 2006 · 149 Inlägg

åhå ! Många fina John Deere traktorer i bakgrunden  tongue

Senast redigerat av kanelbull2 (28 maj 2006)

Markus_C Kart & Mätningstekniker
28 maj 2006 · 701 Inlägg

Måste hålla med om att det ser lite fejk ut. Men varför fejka en sak som denna? Kollar man nr så går det till en Markus varför skulle han lägga ut en annons till sitt eget nr för att sedan behöva berätta för alla att det var bara på skoj?

Rally_ Goa Gubbar från Göteborg!
28 maj 2006 · 161 Inlägg

det va ju lite annorlunda med en S70 som a-traktor...

satt å kolla igenom bilderna å la märkte till att stolen sitter ju så långt fram så ja inte vet vad jag heter!! hur får man plats med benen där:S

Volvo 240 "VOC" (1983)
Volvo 240 "VOC" (1990)
Peacerich
28 maj 2006 · 273 Inlägg

Markus_C skrev:
Måste hålla med om att det ser lite fejk ut. Men varför fejka en sak som denna? Kollar man nr så går det till en Markus varför skulle han lägga ut en annons till sitt eget nr för att sedan behöva berätta för alla att det var bara på skoj?

Förmodligen har hans polare lagt in annonsen med hans namn och tel.nr. wink

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
Markus_C Kart & Mätningstekniker
28 maj 2006 · 701 Inlägg

Nu börjar det att se realistiskt ut att jag inte tänkte på det.

monne Kung av sand
28 maj 2006 · 2 Inlägg

Hur i hela friden får han ihop det med 2 lådor på den?!?! Framhjulsdriven o allt?!

Volvo xc90 "v8 Executive" (2006)
-PINNEN-
28 maj 2006 · 409 Inlägg

men va i helafridens dar var siter felet på den här snubben? vem gör en s70 till traktor? och en R hallå klingar det bara fel i mitt huvud?

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Aero-Micke
28 maj 2006 · 124 Inlägg

Troligtvis fyller väl killen år och kompisarna har varit framme och jävlats lite!

200_sx Besiktningstekniker
28 maj 2006 · 275 Inlägg

För det första måste bilen vara kapad. För det andra hur kan det vara en R om det nu är en diesel? För det tredje hur kan han ha dubbla lådor? Alltså, det är ingen A-traktor.. Utan antagligen fyller killen år som har den.

Cadillac Coupe De Ville "Raggarbilen" (1971)
Saab 9-5 2.3T "Sport" (2003)
vitafaran
28 maj 2006 · 142 Inlägg

200_sx skrev:
För det första måste bilen vara kapad. För det andra hur kan det vara en R om det nu är en diesel? För det tredje hur kan han ha dubbla lådor? Alltså, det är ingen A-traktor.. Utan antagligen fyller killen år som har den.

det står iofs bara att den är R stylad

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.
Wee
29 maj 2006 · 501 Inlägg

200_sx skrev:
För det första måste bilen vara kapad. För det andra hur kan det vara en R om det nu är en diesel? För det tredje hur kan han ha dubbla lådor? Alltså, det är ingen A-traktor.. Utan antagligen fyller killen år som har den.

OM det nu är en a-traktor så behöver den inte vara kapad.. kan vara byggd innan dom nya reglerna kom. och sen så behöver inte en framhjulsdriven ha dubbla lådor tongue Men det är säkert som ni säger.. att han fyller år tongue

OBS: Ironi
Earons Servicetekniker
29 maj 2006 · 300 Inlägg

Det är ingen a-traktor. Vet vem killen som har den är. Bilen går i borlänge.

//Erik

Go hard or Go home!
Toyota MR2 GTI "Nightpatrol" (1991)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 maj 2006 · 3 804 Inlägg

var en som hade en 940 turbo-98 a-traktor här och de va ett par år sen yikes typ 4-5år sen men men har man cash så har man.. tycker det konstigt att de inte finns värre atraktoren än va de redan gör.. fuck om ja blir miljonär ska mina barn få beställa valfri ny bil att bygga om till epa/a-traktor big_smile


Bmw osv..
760td
29 maj 2006 · 44 Inlägg

ja, håller med om att det var många fina gröna maskiner i bakgrunden big_smile

Kör bara!
xBjorlingx
29 maj 2006 · 433 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
var en som hade en 940 turbo-98 a-traktor här och de va ett par år sen yikes typ 4-5år sen men men har man cash så har man.. tycker det konstigt att de inte finns värre atraktoren än va de redan gör.. fuck om ja blir miljonär ska mina barn få beställa valfri ny bil att bygga om till epa/a-traktor big_smile

Den rulla här med smile om vi tänker på samma, mörkblå, gammal polisbil som hade gått aslångt..var krockad bak..men tror att den riktades av senare ägare..sen fick den körförbud tongue men s70in ser man ju direkt att det är fejk ju!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang