andro du måste slamma den mer i fram ! kanske i bak med. annars ser de fränt ut jag vet hur dedär är me högre fram än bak. kolla bara min bil skitjobbigt.
Så jäkla snyggt älskar verkligen din huv... Samt att du har slipat halva tanklocket. Stuket du har fått på bilen faller mig verkligen i smaken. Keep it up!
Tycker e46ans touring ser mjäkig ut i sig. Men du har fan lyft fram det brutala ur en bmw^^ Mer sådant. Svarta lysen istället för chrome och något mörkt emblem är det ända jag hade gjort i framtiden!
Tack allihopa för dem varma kommentarerna, igår blev det bilens första långresa till Elmia från Stockholm, gick fint och ekonomiskt i 140kmh hela vägen, minsta förbrukning i karavanen? 0.62L milen
Och så fyllde bilen 20....20.000mil igår också, när den köptes i början på året hade den går 18.000
Så igår efter en kreativ mässdag, så har jag bestämt mig för att behålla bilen som ett långtidsprojekt, och göra den redo för lite ban/konkörning, så till skatteåterbäringen blir det ett coiloverkit, överseende av bromsar (kommer vara orginal men checkat), plocka bort baksätet/dörrsidor och matta under körningar.
Eventuellt ska det hitta dit 17" fälgar med mysiga däck till bana också, det sistnämnda kan bli dyrt och vanliga däck användas i början.
Idag bär det av till garaget och två saker som jag fått inspiration av igår, göras. Antingen gillas det eller så hatas det
En Roadtrip-bild tagen av JalleGraphics påväg till Elmia, som vevade ner sin sidoruta i 130kmh bara för att knäppa det här kortet vågat
Photo by JalleGraphics
Var även ute med en god vän här på garaget (Residence) och tvättade av våra bilar inför Elmiadagen, och var bara tvungna att fota bilarna i den fina vårsolen:
Favoritbilden!
Senare ikväll kommer uppdateringarna!
ÄNLTLIGEN så är det bara finliret kvar utvändigt, sen är det att ge sig på chassit och inredningen!!
Där föll stuket genast på plats, har varit rejält kluven inför denna bil men här tyckte jag för första gången (utan tvekan) att den var snygg faktiskt. Är däremot osäker på din idé om att färga lyktinsatserna svarta, de som är så snygga i silver?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Tack själv det var kul o sota ur bilden :p PS din gick rätt så bra, måste jag säga. Och jag glömde dra upp det när vi var och oillade på bilarna med det som var ganska fint med din bil var att du släpte en svart rökmoln varje gång du växlade ner manligt och råååååååå som fan!
Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
mr emcom han före mig.. men jag tycker det samma huven å de ser riktigt grymt ut lite ny stil på de hela men en skruv å lite mattsvart kanske du kan offra på de..