6615
Sök

Hög- till lågnivåomvandlare?

Snäll pöjk
703 Inlägg
20 februari 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
mangedif skrev:
ChriZtoffer skrev:
Du ska koppla så som på senaste bilden, men varför köper du inte istället en sån här som är gjord för din bil och då ger en riktigt lågnivå ut samtidigt som du kan behålla originalsteget? smile

Kopplar man inte en sådan där antennen ska sitta? Då kan man ju inte lyssna på radio tongue. Jag ska kolla hur ljudet blir med denna omvandlaren och koppla enligt det schema som kom upp senast om det spelar någon roll ( om man kopplar innan eller efter steget ). Tack!

Radiomottagningen har inget med den där att göra, den kopplas in i ett separat uttag på baksidan (sitter en kontakt där om du har stora ljudsystemet då originalsteget kopplas in där).

Då kan jag ju ändå inte ha kvar orginalsteget när jag kommer att koppla in denna omvandlare? Den tar ju orginalstegets ingång till stereon? hmm

Ack vet jag förgasarmotorer!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
20 februari 2010
Köper du rätt omvandlare (den jag länkade till) så kan du ha kvar original, finns ett uttag i den för att koppla in kabeln till originalsteget. smile Köper man däremot dom billigare adaptrarna som finns så finns det bara lågnivåutgångar på dom.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Snäll pöjk
703 Inlägg
20 februari 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Köper du rätt omvandlare (den jag länkade till) så kan du ha kvar original, finns ett uttag i den för att koppla in kabeln till originalsteget. smile Köper man däremot dom billigare adaptrarna som finns så finns det bara lågnivåutgångar på dom.

Okej, får beställa en sådan då, verkar simpelt att koppla in smile
TAck!

Ack vet jag förgasarmotorer!

Sök