Hur många gånger har du åkt polisbil?

David_bagge
19 juli 2010 · 225 Inlägg

0

Mvh David
Tias88 OEM Rox
19 juli 2010 · 245 Inlägg

"Catch me if you can"

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.
BMW 325Ci "Heroinsläden" (2001)
Strongman
21 juli 2010 · 203 Inlägg

Tror det är 4ggr.
1:a gången var en sjuk fyllegrej som inträffade när man var 15.
Jag minns inte hur, men plötsligt satt vi 5grabbar i en buske och fnissade som skolflickor i någons tant trädgård.
Tanten blev rädd och ringde polis. Jag ville be om ursäkt för vårat beteende när alla andra sprang, och det slutade med skjuts hem.

2:a gången var även denna en fyllegrej. Tjoade på stan när jag var 17år och sprang rakt in i en stoppskylt framför en polisbil. *smart*

3:e gången var när jag hade missat sista bussen hem en kall vinterdag och var drängfull (nej jag är inte alkoholist) Efter att ha gått ca 3km av 10km höll jag på frysa ihjäl och började lifta. En polisbil stannade och jag frågade snällt om skjuts. De tyckte jag skulle skylla mig själv för missat sista bussen och börjar åka. Jag säger några väl valda ord och kastar en snöboll på bilen. Skjuts fick jag! Dessvärre till en fyllecell.

4:e gången var när jag fick soppatorsk i utkanten av Borlänge. Fick skjuts av 2trevliga polismän till närmsta bensinmack och sedan tillbaka till min egen bil.
Finns det något samband med att ju längre ifrån man kommer Stockholm, desto trevligare poliser?

MrMiyagi
21 juli 2010 · 183 Inlägg

fick skjuts till häktet i fredags misstänkt för grov misshandel sad

hedley Saaboholic
21 juli 2010 · 3 129 Inlägg

4-5 gånger har det väl blivit iallafall tongue

1 gång när man var runt 15 bast och hittade en bil övergiven och tänkte fan va kul det vore att se om man kan hoppa in genom takluckan.. sen ringde någon polisen och man fick skjuts till förhör för vandalisering, patetiskt men sant.

1 gång fick man skjuts till fyllecellen för att man var för full och enligt dom inte kunde sin adress osv, trots att jag sa min adress och mitt personnummer, även personnumret baklänges. När dom då påstod att jag inte gjorde det blev jag lite sur och fick 10 pers till att stå och sjunga "polis polis potatis gris" och dylikt..

1 gång fick man skjuts till häktet misstänkt för en hel del "dumheter" ^^)

1 gång för att jag ansåg att en polis var onödigt dryg och bad han ta ut tasken ur arslet och börja beteè sig som folk varav jag sedan fick för mig att dänga en fet isboll rakt i bakrutan på snutbilen..

1 gång för provocerande och allmän farligt betèende som dom så fint kallade det, varav det hela grundade sig i att jag jagade runt en kille genom hela stan för att jag ansåg att han sliskig. Fast då fick jag iallafall skjuts hem kl 3 på natten när man var packad och ca 1mil hemifrån så det var ju inte helt fel tongue

Senast redigerat av hedley (21 juli 2010)

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Bebben Legitimerad besserwisser
21 juli 2010 · 921 Inlägg

Strongman skrev:
2:a gången var även denna en fyllegrej. Tjoade på stan när jag var 17år och sprang rakt in i en stoppskylt framför en polisbil. *smart*

Haha, fick mig att garva rätt rejält!

Själv har jag åkt polisbil noll gånger.

fwd
21 juli 2010 · 137 Inlägg

Fyllecell en gång när jag var 14 =/ annars klarat mig smile

Strongman
22 juli 2010 · 203 Inlägg

fwd skrev:
Fyllecell en gång när jag var 14 =/ annars klarat mig smile

Då tycker jag du ska begära lite skadestånd.
Ingen under 18år får vara i fyllecell, däremot får du vara på station tills din ID-handling är avklarad.

kawiZz RMR-Crew
22 juli 2010 · 478 Inlägg

fyllecell 2 gånger.

fwd
22 juli 2010 · 137 Inlägg

Strongman skrev:

fwd skrev:
Fyllecell en gång när jag var 14 =/ annars klarat mig smile

Då tycker jag du ska begära lite skadestånd.
Ingen under 18år får vara i fyllecell, däremot får du vara på station tills din ID-handling är avklarad.

Jasså? lite sent nu fyra år senare kanske, men fick ligga där och vänta att farsan hämtade mig. 15 mil hemifrån ! Var inte så populärt en torsdag roll

Senast redigerat av fwd (22 juli 2010)

ChrilleBille Drar breställ genom McDriven
22 juli 2010 · 228 Inlägg

Kan lägga till en gång till på mig (såg tråden nu :p) fast denna gången va de bakom ratten efter reparation smile

No dice !
Muttley
22 juli 2010 ·

jag fick inte åka. Ville ha skjuts från stationen till puben som låg typ 1 kilometer iväg.

Sen försökte de ta med mig för att jag hade en tom flaska i handen som jag skulle lämna över till en kompis. Visst full var man men skulle enbart överlämna flaskan då jag ville ha den smile

Smangs Vika!
23 augusti 2010 · 162 Inlägg

1 gång . satt bakom en polare på moped utan hjälm

I'm number 1 and I'll always be .The pride of the South they call the General Lee
Saab 9000 "JOU" (1996)
WoozyDozz
23 augusti 2010 · 918 Inlägg

Aldrig..

ichibon mmm, blåbärssoppa.
24 augusti 2010 · 616 Inlägg

2 ggr, första gången pga brott, andra gången på Power meet 2009 eftersom jag tappat bort dom jag åkte med och det spöregnade, fick skjuts hem till campingen. Snällt. tongue

Senast redigerat av ichibon (24 augusti 2010)

/ichi
te_wik Forummoderator
24 augusti 2010 · 12 813 Inlägg

Några gånger, men aldrig frivilligt, haha big_smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
frank_745
24 augusti 2010 · 387 Inlägg

1 gång i lördes på vallåkra va tydligen lite full låg i dike utanför campingen ,

Audi S4 (2005)
DoT Häst
24 augusti 2010 · 1 099 Inlägg

En miljon gånger minst.
För att jag är en gangster.

Än är inte den sista idioten född..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang