Hur många har iPhone?

Bjork OEM <3
14 februari 2010 · 6 957 Inlägg

Har en, sjukt nöjd..men mina apps är sjukt barnsliga tongue

OEM <3
coffe.dk Zzzz
14 februari 2010 · 937 Inlägg

Har en 3GS också, bästa prylen någonsin!

dcay Licenssvetsare
14 februari 2010 · 927 Inlägg

Har en 3G, va bra tills jag gjorde en återställning, nu får jag inte igång skiten utan ett SIMkort utan pinkod.. vart fan får man tag i ett sånt?

Dansken_fire
14 februari 2010 · 254 Inlägg

Har en och är skit nöjd:D

stahre
14 februari 2010 ·

Är det mågon som kan tipsa om enn bra GPS app? finns ju mängder

740Grabben VOLVO Lover !<3
15 februari 2010 · 26 Inlägg

jag har en 3g och är nöjd

När du har läst klart detta medelande kommer du ha slösat bort tid i ditt liv som du har kunnat använt till andra saker
octavia Power of changes
15 februari 2010 · 270 Inlägg

Ja har haft 2 som gick sönder och nu har ja en till.
Dom funkar bra tills man börjar jailbrake mobilen då hakar skiten upp sig.
Men ja är riktig nöjd med den( skriver från iPhone nu )

Power 0f You
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
15 februari 2010 · 1 874 Inlägg

Jag har en.

Jag gillar den, yes. Det enda är att mitt hörlursjack börjat glappa, så det får bli en 3Gs snart.

Bostrom RS
15 februari 2010 · 886 Inlägg

stahre skrev:
Är det mågon som kan tipsa om enn bra GPS app? finns ju mängder

CoPilot Live Nordics. Är minst lika bra som de dyrare konkurrenterna i appstore men till ett billigt pris: 319 kr tongue

Focus RS
Ellertz Norrlänning
15 februari 2010 · 1 453 Inlägg

ja har en, morsan har en och hennes sambo köpte en idag.. tongue

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
lance
15 februari 2010 · 120 Inlägg

Har en 3gs och är nöjd, ända jag märkt är att folk har klagat på att jag låter lågt när jag pratar både med headset och utan roll

Micksson
30 april 2010 · 343 Inlägg

Har nu skaffat mig en iPhone 3GS 16gb... Bättre sent än aldrig, eller?

Finns ju så sjukt mycket apps men vilken/vilka är era favoriter?
Jag älskar TouchMouse som fungerar som en mus och tangentbord till datorn och så spelar jag Mafia Wars. smile

Mvh

Urkas Kräsen grafiker
30 april 2010 · 1 775 Inlägg

octavia skrev:
Ja har haft 2 som gick sönder och nu har ja en till.
Dom funkar bra tills man börjar jailbrake mobilen då hakar skiten upp sig.
Men ja är riktig nöjd med den( skriver från iPhone nu )

SBS, jag har haft min iPhone jailbreakad i över två år nu o den har funkat finfint. Lyckades du föresten få den utbytt på garanti efter du jailbreakat den?

Whine whine!
ZonaX Svetsare
30 april 2010 · 3 150 Inlägg

smiler skrev:
Känns som de blivit en princip grej för mej att inte skffa en IPhone nu... alla har ju fan en smile
Ska försöka stå emot så länge de går haha...

+1!  big_smile        Fattar inte hur apple kan ha fått alla att tro att det är nån sorts "supermobil" bara för att den har massa apps och touchscreen. Den har ju fan inte ens en riktigt kamera  yikes   

Nu är det ju mer standard att mobiler har minst 8mp iallafall... *sneglar ner på min Nokia N86 8MP  tongue* (som dessutom också har apps genom Nokias egna Ovi Store, dock inte touchscreen, och det var en av anledningarna till att jag köpte den)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Sanizz
30 april 2010 ·

ZonaX skrev:

smiler skrev:
Känns som de blivit en princip grej för mej att inte skffa en IPhone nu... alla har ju fan en smile
Ska försöka stå emot så länge de går haha...

+1!  big_smile        Fattar inte hur apple kan ha fått alla att tro att det är nån sorts "supermobil" bara för att den har massa apps och touchscreen. Den har ju fan inte ens en riktigt kamera  yikes   

Nu är det ju mer standard att mobiler har minst 8mp iallafall... *sneglar ner på min Nokia N86 8MP  tongue* (som dessutom också har apps genom Nokias egna Ovi Store, dock inte touchscreen, och det var en av anledningarna till att jag köpte den)

Men bara för den har 8MP betyder det inte att den tar bättre kort. Så länge du inte ska skriva ut stora plakat. Iphone har ju dessutom en massa applikationer där man kan snygga till bilderna och lägga till effekter. (finare bilder)

Har länge varit skeptiskt mot Iphone då jag hade en Nokia n97 men gav med mig och sålde den. Nu har jag en Iphone 3gs och kan säga att det är den bästa mobilen/prylen jag någonsin köpt smile

Bjork OEM <3
30 april 2010 · 6 957 Inlägg

ZonaX skrev:

smiler skrev:
Känns som de blivit en princip grej för mej att inte skffa en IPhone nu... alla har ju fan en smile
Ska försöka stå emot så länge de går haha...

+1!  big_smile        Fattar inte hur apple kan ha fått alla att tro att det är nån sorts "supermobil" bara för att den har massa apps och touchscreen. Den har ju fan inte ens en riktigt kamera  yikes   

Nu är det ju mer standard att mobiler har minst 8mp iallafall... *sneglar ner på min Nokia N86 8MP  tongue* (som dessutom också har apps genom Nokias egna Ovi Store, dock inte touchscreen, och det var en av anledningarna till att jag köpte den)

Hade samma tankar, men gav efter och idag är iPhone bland det bättre jag köpt.
Alltså telen i vanligt dagljus är som vilken annan kamera som helst, det är i mörker den inte räcker
till, sen det här med 8-10 mpx, va spelar det för roll när upplösningen är skit?

Och alla förbannade LED-blixtar på dagens lurar som inte ger mkt bättre ljus än att man fotar utan blixt.

Nokias Ovi Store har inte mkt att sätta emot App store.

Senast redigerat av Bjork (30 april 2010)

OEM <3
ZonaX Svetsare
30 april 2010 · 3 150 Inlägg

Bjork skrev:

ZonaX skrev:

smiler skrev:
Känns som de blivit en princip grej för mej att inte skffa en IPhone nu... alla har ju fan en smile
Ska försöka stå emot så länge de går haha...

+1!  big_smile        Fattar inte hur apple kan ha fått alla att tro att det är nån sorts "supermobil" bara för att den har massa apps och touchscreen. Den har ju fan inte ens en riktigt kamera  yikes   

Nu är det ju mer standard att mobiler har minst 8mp iallafall... *sneglar ner på min Nokia N86 8MP  tongue* (som dessutom också har apps genom Nokias egna Ovi Store, dock inte touchscreen, och det var en av anledningarna till att jag köpte den)

Hade samma tankar, men gav efter och idag är iPhone bland det bättre jag köpt.
Alltså telen i vanligt dagljus är som vilken annan kamera som helst, det är i mörker den inte räcker
till, sen det här med 8-10 mpx, va spelar det för roll när upplösningen är skit?

Och alla förbannade LED-blixtar på dagens lurar som inte ger mkt bättre ljus än att man fotar utan blixt.

Nokias Ovi Store har inte mkt att sätta emot App store.

Haha  ja va ska man säga?  ^^   Glad så länge jag inte har nån iallafall  big_smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Bjork OEM <3
1 maj 2010 · 6 957 Inlägg

ZonaX skrev:

Bjork skrev:

ZonaX skrev:
+1!  big_smile        Fattar inte hur apple kan ha fått alla att tro att det är nån sorts "supermobil" bara för att den har massa apps och touchscreen. Den har ju fan inte ens en riktigt kamera  yikes   

Nu är det ju mer standard att mobiler har minst 8mp iallafall... *sneglar ner på min Nokia N86 8MP  tongue* (som dessutom också har apps genom Nokias egna Ovi Store, dock inte touchscreen, och det var en av anledningarna till att jag köpte den)

Hade samma tankar, men gav efter och idag är iPhone bland det bättre jag köpt.
Alltså telen i vanligt dagljus är som vilken annan kamera som helst, det är i mörker den inte räcker
till, sen det här med 8-10 mpx, va spelar det för roll när upplösningen är skit?

Och alla förbannade LED-blixtar på dagens lurar som inte ger mkt bättre ljus än att man fotar utan blixt.

Nokias Ovi Store har inte mkt att sätta emot App store.

Haha  ja va ska man säga?  ^^   Glad så länge jag inte har nån iallafall  big_smile

Inget egentligen då du aldrig haft någon, skulle då inte yttra mig heller.

Senast redigerat av Bjork (1 maj 2010)

OEM <3
FreddeK
1 maj 2010 ·

har en 3gs 16b och är toknöjd! folk som inte vill ha touch....tänk om...det är fan guld! var likadan som några här förut och sa: vad ska jag ha den den till, bara töntar som skaffar sånt, äsch sånt skit behöver inte jag, en telefon ska man ringa på och då duger min nokia...bla bla bla

fasen det bästa jag köpt=)

Germax
1 maj 2010 · 12 086 Inlägg

Jag skaffa en tidigare i år och jag är helnöjd, lite stor och lite dålig batteritid men annars super!

Skillnaden med Iphone jämfört med en vanlig Sonyericsson är ju att de är mer lr mindre en dator, går ju att göra väldigt mkt mer än att ringa och skicka sms.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang