te_wik: de löste sig, höll lådan provisoriskt på plats å nollade efter den
!!! CRITICAL UPDATE !!! !!! CRITICAL UPDATE !!!
nu ni barn, what you all been waiting for..........
håll nu fast era stjärthål kära konfirmander så dom inte rymmer, för nu blire häftigt !
wohoooooo !!!! *love* (c:
nu har ja efter 2 år plocka fram denna lille rackare oxå x)
lite skillnad på gammal ihopdegad kylarslange jämtemot en ny fräsch å spänstig..?
äre detta rör som går till förvärmningen eller va hare för uppgift ? behövs eller ej ?
som sagt så blev de original horroravgaslimpan tills ja får tag i ett extraktorrör till min bebis....men denna limpa ser så brutalt överhorror ut så den får ni itt se
var tvungen väga flywheel före "påsättning" x) vågen visar dock lite för mkt...julas egna you know :p
ja ledsnar aldrig på BONUS-SHOT !! xD
kände mig plötsligt musikaliskt bildengagerad å knäppte ett panorama
såg en småcool gammal scirocco utanför willys för nån dag sen (svar ja, willys är helt ok att handla på era pissnissar som kommer att svara emot) å blev ganska impad..börjar itt finnas så många sånna här kvar
någon som sett filmen gremlins..? med allas våran egna teddy-söt-björn-varelse gizmo
här i norrland fick ja tydligen reda på att på V.A.G uttalar man honom "gszmeu" -----> uttalas giiizzmeeuuuuu på pitemål
var bara tvungen att knäppa ett kort på ett barn-dvärg-skithus på jobbet ! xD checka in storleken på dass å handfat ! fatet är typ 40 cm över golv, ja pröva sätta mig på dass men skinkorna rymdes knappt xD
över å ute...snart i en GT nära dig...