Varit på biltema och handlat spraylim och tyg idag! Ska klä baffeln på lådan i helgen tänkte jag. Kameran blir me till garaget i morrn så uppdate kommer!
kikat igenom tråden. säger bara att det var trevlig läsning och att det blev riktigt högljutt synd på dörrsidorna men annars så var det riktigt bra
angående bultar som terminaler, skippa det, kör med kablar direkt från steget till basarna, alltså borra hål och trä in kablarna och lim borde funka primas annars så blev det riktigt bra mätat db?
kikat igenom tråden. säger bara att det var trevlig läsning och att det blev riktigt högljutt synd på dörrsidorna men annars så var det riktigt bra
angående bultar som terminaler, skippa det, kör med kablar direkt från steget till basarna, alltså borra hål och trä in kablarna och lim borde funka primas annars så blev det riktigt bra mätat db?
Tack! ja de va lite synd på dörrsidan,men de skiter jag i nu! man hör vad dom sjunger alla fall! ja jo jag ska skippa bultarna,ska ändå riva ur lådan snart och bygga den helstum,blev lite mer vibrationer än vad jag trodde... Nej inte mätt än! blir väl i Bollnäs den 1maj om inte tidigare!
Tack! ja de va lite synd på dörrsidan,men de skiter jag i nu! man hör vad dom sjunger alla fall! ja jo jag ska skippa bultarna,ska ändå riva ur lådan snart och bygga den helstum,blev lite mer vibrationer än vad jag trodde... Nej inte mätt än! blir väl i Bollnäs den 1maj om inte tidigare!
haha okej ja det är ju huvudsaken det är ju inte SQ i denna direkt
okej... ja det sög ju... men som du brukar säga, gör om gör rätt
okej få se vad dommen blir då
Japp de blir till å göra om göra rätt! Ska svetsa en ram runt och bulta lådan i tänkte jag. Sen ska portarna flyttas så dom kommer på förarsidan för dom mer rutinerade db killarna säger att det är där man ska ha dom om man jagar db! Nej som sagt dörrsidorna skiter jag fullständigt i just nu,men det är ju typiskt att det ska bli skit av de när man väl tog sig tid (och de tog emot) att plasta men det blir INTE nån mer plast skit för mig! Jävla kladd å hålla på med....
okej få se vad dommen blir då
Japp de blir till å göra om göra rätt! Ska svetsa en ram runt och bulta lådan i tänkte jag. Sen ska portarna flyttas så dom kommer på förarsidan för dom mer rutinerade db killarna säger att det är där man ska ha dom om man jagar db! Nej som sagt dörrsidorna skiter jag fullständigt i just nu,men det är ju typiskt att det ska bli skit av de när man väl tog sig tid (och de tog emot) att plasta men det blir INTE nån mer plast skit för mig! Jävla kladd å hålla på med....
haha okej jo ramen där skulle kunna funka blir det att bulta i taket då med?? (hoppas inte) xD vars köpte du basarna?? okej ja det måste ju funka eftersom dom stora pojkarna säger det. men jag förstår inte riktigt hur det kan vara så xD (flyttar du inte bak baslådan så du slipper sitta i farmorställning??
Jo jag funderar på att flytta bak lådan lite så man kan sitta normalt i den,är lixom 194cm lång å väger 120kg så det är ju ingen knatte som ska åka i den direkt! Det är technobass gamla basar som han hade i sin 850. Bytte åt mig dom mot en Dragster dwc258 med en kille i stockholm.
Jo jag funderar på att flytta bak lådan lite så man kan sitta normalt i den,är lixom 194cm lång å väger 120kg så det är ju ingen knatte som ska åka i den direkt! Det är technobass gamla basar som han hade i sin 850. Bytte åt mig dom mot en Dragster dwc258 med en kille i stockholm.
haha har ju sett stiligare lösning än bultar genom taket xD haha mja det verkade du ju inte vara då är mormorställning ingen höjdare direkt xD
På lördag är det äntligen dags att få veta hur det spelar! Ska till Bollnäs på en ljud tävling ordnad av http://www.ljudbutiken.nu och jag ska ta kameran med mig så jag får bild bevis. Ska bli skönt å få veta om man för "lön" för allt slit och timmar. Förra året fick jag höra att det va lätt att spela högt med redan testade saker,nu har JAG byggt ALLT själv och inte nåt färdigbyggt. Hoppas bara det spelar som jag hoppas nu då! men det känns högt! bilder kommer på söndag!
ja kke de men INTE i den jävla bilen. Fy fan,jag glömde ju i all min iver att mäta avståndet till lådan bakom stolarna,så nu sitter man som ett vinkel järn i den! och jag är 194cm lång så ska jag sitta normalt får jag ha huvudet på sne för att kunna sitta... ser ut som det är Holger 94år som är ute å kör! Men jag har hittat en bil jag skulle vilja bygga i! en gammal merc ambulans med sånt där förhöjt tak,borde ju i teorin funka att sätta basarna i taket om man förstärker det rejält! Aldrig sett nåt sånt bygge så de skulle vara cooolt att testa!