2125
Sök

Inför: Gatebil @ Mantorp Park 2-4 juli!

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
28 juni 2010
Bjork skrev:
TurboAnton skrev:
Enligt yr.no som brukar ha rätt så står det 28grader Fredag, 34grader Lördag och 33grader på Söndag. Kommer bli grymt. 5 dagar kvar gott folk. big_smile

Man ska ju inte klaga på värmen, men fyfan för att köra i 30+ tongue sen finns det ju knappt en syn av skugga
på Mantorp tongue men ev. så åker vi på lördagen.

Fortfarande så undrar jag om det är 250kr+250kr = 500kr för inträde + utställning??

Ja om du bara skall var där över dagen å ställa ut bilen så e det så

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

OEM <3
6 957 Inlägg
28 juni 2010
JaggaChafen skrev:
Bjork skrev:
TurboAnton skrev:
Enligt yr.no som brukar ha rätt så står det 28grader Fredag, 34grader Lördag och 33grader på Söndag. Kommer bli grymt. 5 dagar kvar gott folk. big_smile

Man ska ju inte klaga på värmen, men fyfan för att köra i 30+ tongue sen finns det ju knappt en syn av skugga

Fortfarande så undrar jag om det är 250kr+250kr = 500kr för inträde + utställning??

Ja om du bara skall var där över dagen å ställa ut bilen så e det så

Okej tack, äntligen fått svar tongue Då skiter jag i att ställa ut..lite väl dyrt..

OEM <3

Lackerare
587 Inlägg
28 juni 2010
jävligt nice 5 dagar kvar big_smile

Majestas
1 319 Inlägg
28 juni 2010
Typ årets helg !...måste vädra tältet i veckan big_smile

Team VeboTrim

VIP Medlem
251 Inlägg
28 juni 2010
Bjork skrev:
TurboAnton skrev:

Hahaha.. får nog bli att ta med sig paraply smile Så har du en hemmagjord skugga!
Senast redigerat av Qziny (28 juni 2010)

157 Inlägg
28 juni 2010
Björk. Åk dit så du är där Fre-Sön... Inget man kommer ångra precis och det är värt varrenda krona!! campingen på kvällen är halva grejen!

Meister
6 763 Inlägg
28 juni 2010
TurboAnton skrev:

dags att köpa nät till fönstren... Kommer ju bli sjukt i bilen med stängda rutor och utan ac

1 738 Inlägg
28 juni 2010
Vad tor ni om team drift monkey då? Klarar han parisekurvan utan problem smile Den är ju inte lätt o med tanke på förra årets inbjudna drift team så gick det ju inte så jätte bra för dom big_smile

5 089 Inlägg
28 juni 2010
camaro67 skrev:
TurboAnton skrev:

dags att köpa nät till fönstren... Kommer ju bli sjukt i bilen med stängda rutor och utan ac

stängda rutor? det är ju gatebil vi pratar om. t-shirt och kortbyxor med nervevade rutor tycker jag är vanligt på dessa träffar;P

\Lindgren

Meister
6 763 Inlägg
28 juni 2010
FLindgren skrev:
camaro67 skrev:
TurboAnton skrev:

stängda rutor? det är ju gatebil vi pratar om. t-shirt och kortbyxor med nervevade rutor tycker jag är vanligt på dessa träffar;P

Mina kompisar blev tillsagda förra året när de åkte med nervevade rutor. Men jag försökte hitta lite regler men jag hittar inget om någonting :S

1 059 Inlägg
28 juni 2010
reglerna i norge är inte alls lika hårda som på mantorp.
väl mött där,vi har med oss r-däck o massor billiga bus o lekdäck. förboka via pm.smile

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Däckmissbrukare
144 Inlägg
28 juni 2010
lite sent ute kanske,men nån som har nå bra tips på camping ställen i närheten av mantorp? tongue

Kolla gärna in min projekt tråd :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284392
Living my life sideways

5 089 Inlägg
28 juni 2010
racefan skrev:
väl mött där,vi har med oss r-däck o massor billiga bus o lekdäck. förboka via pm.smile

Vad tar ni för en montering av däck?

\Lindgren

1 278 Inlägg
28 juni 2010
volvoRacing90 skrev:
lite sent ute kanske,men nån som har nå bra tips på camping ställen i närheten av mantorp? tongue

finns http://www.spangholmen.se/ fast de är ju B&B, vätterviksbaden i vadstena är en camping. sjögestadmotell finns också.... men varför inte campa på mantorp park? big_smile

Street Knight

Däckmissbrukare
144 Inlägg
28 juni 2010
syabo skrev:
volvoRacing90 skrev:

finns http://www.spangholmen.se/ fast de är ju B&B, vätterviksbaden i vadstena är en camping. sjögestadmotell finns också.... men varför inte campa på mantorp park? big_smile

tack smile..jo har tänkt de men måste ha fler alternativ ifall de är fullt där ?! tongue

Kolla gärna in min projekt tråd :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284392
Living my life sideways

1 278 Inlägg
28 juni 2010
volvoRacing90 skrev:
syabo skrev:
volvoRacing90 skrev:

tack smile..jo har tänkt de men måste ha fler alternativ ifall de är fullt där ?! tongue

vilken dag hade du tänkt att komma på? big_smile

Street Knight

Däckmissbrukare
144 Inlägg
28 juni 2010
syabo skrev:
volvoRacing90 skrev:
syabo skrev:

fredag kväll big_smile ..vet du om de brukar bli fullt el brukar de finnas platser kvar ? tongue
Senast redigerat av volvoRacing90 (28 juni 2010)

Living my life sideways

1 278 Inlägg
28 juni 2010
volvoRacing90 skrev:
syabo skrev:
volvoRacing90 skrev:

fredag kväll big_smile ..vet du om de brukar bli fullt el brukar de finnas platser kvar ? tongue

vet inte, bor ju 4 km från mantorp så behöver inte bry mej om nått sånt wink men de borde väl finnas platser kvar då? smile

Street Knight

1 059 Inlägg
28 juni 2010
FLindgren skrev:
racefan skrev:

Vad tar ni för en montering av däck?

50 kr utan balansering:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Däckmissbrukare
144 Inlägg
28 juni 2010
syabo skrev:
volvoRacing90 skrev:
syabo skrev:

vet inte, bor ju 4 km från mantorp så behöver inte bry mej om nått sånt wink men de borde väl finnas platser kvar då? smile

haha fan va lyx wink..ja får hoppas på de tar med tält å allt iaf big_smile
Senast redigerat av volvoRacing90 (28 juni 2010)

Living my life sideways

Sök