6755
Sök

Nya Apple iPad.

Studerande
727 Inlägg
22 februari 2010
Trådstartare
Haha, Apple ska tillverka något nytt som heter "iPad". Det är typ som iPhone fast mycket större tongue
Vilka ser framemot, kanske köpa den? tongue lol

Liten länk till iPad, via Apples hemsida. Där kan ni läsa lite mer om iPad om ni vill;
http://www.apple.com/se/ipad/

// = xXchamXx94 cool roll

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
23 februari 2010
Ser ingen funtion med den.. även fast jag jobbar på apple support....

Team Insane Racing

238 Inlägg
23 februari 2010
Mjoo.. men kul om man ska ut o flyga eller åka tåg länge o se på film o.s.v.. tongue Jag hade nog slagit till om jag inte hade haft användning för dom tusenlapparna den lär kosta

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

1 534 Inlägg
23 februari 2010
fattar inte varför alla produkter ska börja med ett litet i wink
sen är iPaden överflödig enligt mej, kan kanske se snyggt ut om man moddar in den i mittkonsolen på bilen
ananrs vetifan vad man ska ha den till, den får ju inte direkt plats i bakfickan

57 Inlägg
23 februari 2010
xXchamXx94 skrev:
Haha, Apple ska tillverka något nytt som heter "iPad". Det är typ som iPhone fast mycket större tongue
Vilka ser framemot, kanske köpa den? tongue lol

Liten länk till iPad, via Apples hemsida. Där kan ni läsa lite mer om iPad om ni vill;
http://www.apple.com/se/ipad/

// = xXchamXx94 cool roll

Redan wink

VW-nörd?
4 332 Inlägg
23 februari 2010
Jo verkligen aktuell nyhet heh tongue

Hur mycke va de, 3500 spänn de tjänade PER ipad vill jag minnas...de e mer än alla datortillverkare tjänar på hela datorer.
Helt enkelt är den jävligt överprissatt.
De tjänar absolut mest på den med 3g å de, bara pluttat i en krets för 50 spänn men höjt priset en tusenlapp.
Känn dig blåst om du köper säger ja bara tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
23 februari 2010
Tja, man stoppar inte ner en netbook i fickan heller men dessa säljer som smör? Tror nog den kommer lyckas, det är trots allt en Apple produkt. Dom är duktiga på att utveckla och sälja bra prylar till tokigt höga priser.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

238 Inlägg
24 februari 2010
ja tänker slå till smile Tänker sätta en sådan i bilen big_smile Lätt! Bläddra genom musik tongue Ha den kopplad till bilstereon smile Läsa tidningen o se på film o.s.v.. big_smile bilen lär bli den fetaste plattsen åt den!

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

Sök