Angående: Motormässan i östersund 2010 och inofficiell garaget-träff på kvällen.

motorboy
17 april 2010 · 26 Inlägg

Blir man bortkastad opm man skulle få för sig att komma med en transit-epa på kvällen? smile

The speed was ok, but the corner was to tight
Volvo 944 "940VOC Skylnäs Rallyteam" (1991)
mkiv77
17 april 2010 · 1 153 Inlägg

motorboy skrev:
Blir man bortkastad opm man skulle få för sig att komma med en transit-epa på kvällen? smile

Inte då.Alla är välkommen.Bara folk kan bete sig .O inte massa fylla.

Casy vinnarskalle!
17 april 2010 · 907 Inlägg

mkiv77 skrev:
Börjar ni få till bilarna era?
Min ser ut så här typ just nu.
Framvagn sitter i nu.
Så man har liteo göra.haha
http://i354.photobucket.com/albums/r412 … 113017.jpg

Oj! Du har det du gör ett tag framöver då smile Du kommer inte missa Motormässan hoppas ja, läste att du väntade på fler delar från USA? Kan ju bli svårt att flyga över grejer nu när alla flyg är inställda sad
En till sak jag funderade över, va det lugnt att M3an får stå bredvid alla mwracing-bilarna på mässan?

Senast redigerat av Casy (17 april 2010)

BMW M3 "Crisis" (2002)
bluepoint glad
17 april 2010 · 67 Inlägg

kanske ska ha en lista över alla som kommer så att man ser hur många bilar det blir ?

//Danne
Citroën BX 16 valve "Grand Valve" (1989)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
17 april 2010 · 1 418 Inlägg

mkiv77 skrev:

motorboy skrev:
Blir man bortkastad opm man skulle få för sig att komma med en transit-epa på kvällen? smile

Inte då.Alla är välkommen.Bara folk kan bete sig .O inte massa fylla.

Precis smile Klart du ska ta med epan å komma.

bluepoint skrev:
kanske ska ha en lista över alla som kommer så att man ser hur många bilar det blir ?

Bra idé, ska sätta mig å göra de på direkten smile

Om jag har lagt till nån på listan som inte kommer eller inte vet eller om jag ´missat nån så får ni säga till smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
fredin
17 april 2010 · 19 Inlägg

Inte omöjligt att man kikar förbi...
Kul att det händer nåt

Audi A4 1,8t quattro "Iceman v2" (1998)
dawonka Jag försöker
17 april 2010 · 9 Inlägg

Kommer troligen titta förbi jag med, vad jag har för bil då vet jag inte riktigt än. smile

BMW 316ti (2001)
Altras
17 april 2010 · 85 Inlägg

ja jag kommer  att stå inne på mässan. å kommer med v40in på kvällen

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
RWHP
20 april 2010 · 152 Inlägg

Håller tummarna för att det blir något av med det här då smile Jag ska försöka styra upp något med team tröjor för MW Racing så ni bara kan komma fram och fråga nåt eller bara snacka skit smile

Har märkt av tidigare att folk är förjävla blyg och inte ens verkar våga åka in på parkeringen och ifall de gör de så står de där i 2 minuter och undrar vart alla bilar är. Klart det inte blir några bilar när ingen står kvar utan åker wink

You can live in your car, but you can't race your house...
1045whp Supra builder
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
20 april 2010 · 1 418 Inlägg

Precis. Ju fler bilar ju fler vågar sig dit.. jag arbetar på att få med mig bilar från ström smile Verkar typ bli jag å ett antal BMW´s...  Med 'är ju mer än en månad kvar att tipsa folk så big_smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
dawonka Jag försöker
20 april 2010 · 9 Inlägg

RWHP skrev:
Håller tummarna för att det blir något av med det här då smile Jag ska försöka styra upp något med team tröjor för MW Racing så ni bara kan komma fram och fråga nåt eller bara snacka skit smile

Har märkt av tidigare att folk är förjävla blyg och inte ens verkar våga åka in på parkeringen och ifall de gör de så står de där i 2 minuter och undrar vart alla bilar är. Klart det inte blir några bilar när ingen står kvar utan åker wink

Man bör hälsa o välkomna dom som kikar förbi och möjligtvis drar efter någon minut, så kanske dom inte känner sig så utmobbade när resten (som är ett gäng kompisar, kanske) står och glor medans denne rullar in på parkeringen. smile Tips bara.

BMW 316ti (2001)
mkiv77
21 april 2010 · 1 153 Inlägg

dawonka skrev:

RWHP skrev:
Håller tummarna för att det blir något av med det här då smile Jag ska försöka styra upp något med team tröjor för MW Racing så ni bara kan komma fram och fråga nåt eller bara snacka skit smile

Har märkt av tidigare att folk är förjävla blyg och inte ens verkar våga åka in på parkeringen och ifall de gör de så står de där i 2 minuter och undrar vart alla bilar är. Klart det inte blir några bilar när ingen står kvar utan åker wink

Man bör hälsa o välkomna dom som kikar förbi och möjligtvis drar efter någon minut, så kanske dom inte känner sig så utmobbade när resten (som är ett gäng kompisar, kanske) står och glor medans denne rullar in på parkeringen. smile Tips bara.

Då kör vi på de.Alla pratar med alla.

530_beemer
21 april 2010 · 1 Inlägg

Jag kommer nog förbi, kan säkert få med mig några fler också

BMW 530xd M (2006)
BMW 530i E34 "1 ägare" (1989)
mkiv77
21 april 2010 · 1 153 Inlägg

530_beemer skrev:
Jag kommer nog förbi, kan säkert få med mig några fler också

Låter bra de.Verkar som om de kan komma en hel del bilar om alla kommer:lol:

motorboy
22 april 2010 · 26 Inlägg

mkiv77 skrev:

motorboy skrev:
Blir man bortkastad opm man skulle få för sig att komma med en transit-epa på kvällen? smile

Inte då.Alla är välkommen.Bara folk kan bete sig .O inte massa fylla.

trevligt smile.... då kommer väl jag och kikar förbi också då smile...kanske får med mig nån polare från Gällö hållet smile

The speed was ok, but the corner was to tight
Volvo 944 "940VOC Skylnäs Rallyteam" (1991)
mkiv77
23 april 2010 · 1 153 Inlägg

motorboy skrev:

mkiv77 skrev:

motorboy skrev:
Blir man bortkastad opm man skulle få för sig att komma med en transit-epa på kvällen? smile

Inte då.Alla är välkommen.Bara folk kan bete sig .O inte massa fylla.

trevligt smile.... då kommer väl jag och kikar förbi också då smile...kanske får med mig nån polare från Gällö hållet smile

Låter bra .Ju fler destå bättre.

mkiv77
25 april 2010 · 1 153 Inlägg

En dryg månad kvar nu:)

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
25 april 2010 · 1 418 Inlägg

Jo, man börjar länkta.. Fast paniken att hinna få klart bilen börjar komma :S En månad och jag ska hinna få nya fronten och bakkjolen lackade och bytta :S Och bakkjolen får jag inte förren tidigast om en vecka..

hur går de för dig att få ihop bilen då? tongue

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
mkiv77
25 april 2010 · 1 153 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Jo, man börjar länkta.. Fast paniken att hinna få klart bilen börjar komma :S En månad och jag ska hinna få nya fronten och bakkjolen lackade och bytta :S Och bakkjolen får jag inte förren tidigast om en vecka..

hur går de för dig att få ihop bilen då? tongue

Du behöver väl inte stressa för de.Jag och RWHP har massor som ska göras o en hel hög av delar kommer kanse inte förens om 2 veckor.:(Men skam den som ger sig:D

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
25 april 2010 · 1 418 Inlägg

mkiv77 skrev:

_night_stalker_ skrev:
Jo, man börjar länkta.. Fast paniken att hinna få klart bilen börjar komma :S En månad och jag ska hinna få nya fronten och bakkjolen lackade och bytta :S Och bakkjolen får jag inte förren tidigast om en vecka..

hur går de för dig att få ihop bilen då? tongue

Du behöver väl inte stressa för de.Jag och RWHP har massor som ska göras o en hel hög av delar kommer kanse inte förens om 2 veckor.:(Men skam den som ger sig:D

Nä, stressa behöver jag väl ite göra men vore ju kul om man slapp komma dit med en font och bakkjol som ser ut som polen under andra världskriget tongue Stora problemet är väl att jag inte har fått helt klart från lackeraren om han kan ta på sig jobbet än..

Då kommer ni ha vad ni gör på kvällar å nätter tongue Vad är de för delar ni väntar på? smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang