Någon som kan hjälpa mig med bas och slutsteg?

fr0berg
25 februari 2010 · 113 Inlägg

jag har en kapad 740 a-traktor idag. Jag har två stycken mds frr men det låter inge bra. Jag vill ha 1 eller 2 basar som dunkar på riktigt bra och något monoblock till det. Det ska inte vara för dyrt runt 3000k. Som huvudenhet har ja pioneer p-5100 sen har ja 4 kanals block.

BJonsson
26 februari 2010 · 4 074 Inlägg

fr0berg skrev:
jag har en kapad 740 a-traktor idag. Jag har två stycken mds frr men det låter inge bra. Jag vill ha 1 eller 2 basar som dunkar på riktigt bra och något monoblock till det. Det ska inte vara för dyrt runt 3000k. Som huvudenhet har ja pioneer p-5100 sen har ja 4 kanals block.

Nja... ett 4 kanals block har du nog inte men ett 4kanals steg har du nog! smile
ska du ha både monoblock och basar för 3000:-? det blir nog tungt.. kolla blocket!
men om du spar dina basar och köper ett monoblock till dom så blir det garanterat bättre och du kan få tag på ett rätt schysst monoblock för 3000:- begagnat. men det förutsätter ju att du har strömkabel mm redan. har du det?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
grakka
26 februari 2010 · 102 Inlägg

Är monoblock ett måste? Jag kan rekommendera DD's färdiga lådor.

Senast redigerat av grakka (26 februari 2010)

BJonsson
26 februari 2010 · 4 074 Inlägg

grakka skrev:
Är monoblock ett måste? Jag kan rekommendera DD's färdiga lådor.

specifcera gärna vilken låda!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
grakka
26 februari 2010 · 102 Inlägg

BJonsson skrev:

grakka skrev:
Är monoblock ett måste? Jag kan rekommendera DD's färdiga lådor.

specifcera gärna vilken låda!

DDLE, finns specs på http://www.ddaudio.com/caraudio/09/DDLE.htm. Finns i olika storlekar och är smidigt om man ej vill bygga egen låda.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang