Vad tror ni om en obesiktad S14? skulle helst vilja göra ett byte, så istället, vad skulle jag kunna byta mot?
Den får för höga värden på besiktningen, men det som troligtvis är felet är:
Lambdasonden
Katalysatorn
Felinställd tändning
Minimal spricka i topplocket (tror inte det är detta)
Dessa saker är gjorda, motorn är nyrenoverad, kolvar m.m har inte gått långt.
255l Wallbro
ARP topplocksbultar
Apex motorfästen
Apex växellådsfäste
Aeromotive BTR
Cometic Stålpackning
Blitz luftfilter
Clevite ram/vev/axiallager
Greddy elektronisk laddstyrning
Gates remmar
Magnetiskt oljefilter/plugg
Rostfria tryckrör
Smidda CP kolvar 0,6 ÖD
Smidda Eagle stakar
Större IC
Samco kylarslangar
ACT kopplingskit
Driftworks lättade svänghjul
Megan Racing motordämpare
Megan Racing frontpipe
Megan Racing downpipe
Megan Racing catback
Racekat
XSpower grenrör
Blitz 4,5tum slutrör
Koni stötdämpare
Sänkt 30mm
EBC Redstuff bromsbelägg
Eagle F1 däck
18" fälgar från 350.
Autogage lambdamätare
Autogage laddmätare
Greddy oljetrycksmätare
Blå instrumentbelysning
Momo växelspaksknopp
Momo Sportratt "Quake"
Sparco pedaler
Utöver detta så följer det med:
En extra orginal motor
Ett sprickfritt topplock
JECS 650c spridare (nya)
Oljekylarkit (nytt)
Seibon kolfiberhuv
Steg 1 koppling
Och diverse lådor med orginaldelar.
94ans årsmodell och gått ca 15000 mil, har säkert glömt massa men detta är ingen annons, så

![https://www1.garaget.org/archive/172/171273/288343/288343-2722024.jpg]()