Volvo 140 -70 Inköp: Inbyte, uppskattningsvis 5-10´000:- Byggkostnad hittills: Omkring 40´000:- Värd när den är klar: 100-130´000:-
Rimligt?
Inte rimligt.
Men det tar jag ur luften! Eftersom du inte lämnar någon annan information. Men sen samtidigt även om du gör den till originalskick Helt felfri så snuddar du inte vid den siffran.
Du snuddar heller inte vid siffran genom att bygga en turbomotor som resterande tölpar.
Volvo 140 -70 Inköp: Inbyte, uppskattningsvis 5-10´000:- Byggkostnad hittills: Omkring 40´000:- Värd när den är klar: 100-130´000:-
Rimligt?
Inte rimligt.
Men det tar jag ur luften! Eftersom du inte lämnar någon annan information. Men sen samtidigt även om du gör den till originalskick Helt felfri så snuddar du inte vid den siffran.
Du snuddar heller inte vid siffran genom att bygga en turbomotor som resterande tölpar.
well see.. bilen är ju inte klar på ett tag.
Bilen kommer byggas i rent racing utförande, bla. 4-link bakvagn, lexanrutor mm. B20 turbo med insprutning.
Saab 9000 cse -98' 2,0 ltt 30600 mil fullsmetad med allt utom mittarmstöd fram, taklucka och tcs. en ägare innan mig fullstämplad service bok HELT original i övrigt.
hörde jag "värd 10k" ?
Senast redigerat av Henka_ (29 september 2010)
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
vad kan min vara värd då? volvo 740turbo - 87 ny bes och ny skattad helt nyrenoverad motor (b230fk-95) 16t turbo egensvetsat grenrör alu ic med 3" tryckrör portad 531 topp och såna saker, addon kjolar 17" som sitter standard på volvo 850 äkta R 2 sparco sprint v stolar, massa mätare. uppskattar till nära 300hk med ladd 1.5bar finns lite rost i golv men inte allvarligt bur. mätarställning 27.000
min då? v70 2,5t -98 automat. biege halvskinn, välvårdad. precis passerat 20 000mil. självaste kungen köpte bilen 2001, gick sen i slottets ägo tills ja köpte den,kungen har använt den på sommrarna på öland senaste åren. hel pärm med papper under tiden kungliga slottet hade den finns. även om de inte höjjer priset så e de roligt med lite historia om bilen=)
Min Audi då ? Årsmodell 98. Manuell . Rullat cirka 11200 mil .Välvårdad . Första ägaren var riktig noga med bilen och jag är noga också med bilen . Servicebok..... Elhissar fram Ingen Ac ...
<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer