9783
Sök

Pioneer DEH-P88RS, lågnivåkontakter saknas. Löda egna?

21 Inlägg
8 mars 2010
Hög-lågnivåomvandlare är annars ett tips, om kablaget är mycke dyrt, har en tilll övers isåfall smile
MVH/ Kim

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2010
Trådstartare
KimSalsbring skrev:
Hög-lågnivåomvandlare är annars ett tips, om kablaget är mycke dyrt, har en tilll övers isåfall smile
MVH/ Kim

Har faktiskt tänkt den tanken! Men skönast skulle helt klart va med kablar! Men får en uppsättning skickad till mig, så får vi se hur det går! smile

Hamster
817 Inlägg
8 mars 2010
Swedenrockers skrev:
Tryck in "DISP"- och "BAND"-knapparna (en åt gången) med tändningen på men stereon avstängd för att stänga av demo och "omvänd display".
Paaalm skrev:
Tjena! Jag har en exakt likadan Pioneer till min bil. En fråga bytar den från vit ljus till mörkt ljus ungefär var 30 sekund? Om inte hur fixade du det jag gjort allt o den vägrar hålla sig på mörkt

Räcker med att trycka på BAND knappen tändningen på men stereon i off läge (demo läge).

Lite OT:
Ipod interfacen finns kvar men är rätt dyra. Har för mig dom går på 1000-1500kr.
Jag kör med USB box och BTB200 boxen. Tyvärr så stödjer inte 88RS/RS2 dom två boxarna fullt ut.
Visar bara viss information.

21 Inlägg
8 mars 2010
_DamnIt skrev:
KimSalsbring skrev:
MVH/ Kim

Har faktiskt tänkt den tanken! Men skönast skulle helt klart va med kablar! Men får en uppsättning skickad till mig, så får vi se hur det går! smile

<annars är det bara höra av dig, om du inte blir nöjd med det smile
MVH/ Kim

136 Inlägg
8 mars 2010
Swedenrockers skrev:
Fast de har 3,5mm AUX på baksidan utan att använda IP-bus.
justxfun skrev:
Den kräver en box som ovan skriver för att styra ipod. Alt. kan vara att använda en aux in via ip busen. men då får man styra allt på ipoden.

Där ser man har en egen spelare men kan kan inte komma ihåg allt..

Sök