Devileyes- angeleyes volvo s60

Respiratorvolvo
4 mars 2010 · 26 Inlägg

Vem är det som tillverka devileyes till s40? tänkte man kunde höra om deras planer inför s60.
Och så ha ja sett många som satt "egna" devileyes både på bilar och lastbilar, Nån som vet va man få tag i dem här "universal" ljusramperna :S

SIgnatuyr: Elvis slicket svensson
Citat: East bound and down´
Strjäntecken: Turbo
Bil: S60 T5
Slemrotta
4 mars 2010 · 533 Inlägg

Det är förmodligen bara LED-slingor som folk använder. Har själv sånna som ska monteras på min S60 smile

Respiratorvolvo
21 mars 2010 · 26 Inlägg

oki, kan du inte skicka lite bilder, så man se om de är värt möda el inte smile

SIgnatuyr: Elvis slicket svensson
Citat: East bound and down´
Strjäntecken: Turbo
Bil: S60 T5
Slemrotta
21 mars 2010 · 533 Inlägg

Kolla min S60, har monterat LED-slingor i fronten smile På bild ser dom lite blåa ut, men lyser vitt egentligen smile

Finns dom som har monterat LED-slingor i strålkastarna också, just för att få "devileyes"

Senast redigerat av Slemrotta (21 mars 2010)

Respiratorvolvo
21 mars 2010 · 26 Inlägg

A dem va ju fullt acceptabla smile
Synd att man inte ha klar glas då kunde man ju petat in dem själv i lyktan. Bli väl bara kladigt annars.
Snygga kjola du hade förresten, hur mycket gå sånt paket loss på?
Och förresten kan du tipsa om länk te de där dioderna smile

SIgnatuyr: Elvis slicket svensson
Citat: East bound and down´
Strjäntecken: Turbo
Bil: S60 T5
Slemrotta
21 mars 2010 · 533 Inlägg

Köpte paketet på bluepower.se, och det gick på 8500kr. Kan dessvärre inte rekommendera paketet då passformen va usel. Men om du inte ser några problem med att kapa och plasta i någon vecka innan du monterar det, så visst smile

Dioderna köpte jag från vparts.se smile Endast volvogrejjer på den sidan. Schysst support och snabb leverans. Har beställt en hel del därifrån, och jag gillar sidan smile

EDIT: http://www.vparts.se/sv/artiklar/volvod … m-vit.html länken till diodslingorna smile

Senast redigerat av Slemrotta (21 mars 2010)

Respiratorvolvo
22 mars 2010 · 26 Inlägg

Schyst tack så mycket smile

Ha dock inte bestämt mig för kjola än då man förlora  så mycket pengar när man säljer:S
Men komme nog om en månad iaf då man få uppsving på sitt sparkonto:)

SIgnatuyr: Elvis slicket svensson
Citat: East bound and down´
Strjäntecken: Turbo
Bil: S60 T5
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang