stahre skrev:och hur många liter är den på? :p
Rickard-v skrev:Hur stor är en mindre låda?
Holst skrev:Bygg själv och testa dig fram. Absolut lättast så. Är grymt bra basar!
whoiswho skrev:Holst skrev:Bygg själv och testa dig fram. Absolut lättast så. Är grymt bra basar!haha jo det är nog absolut lättast så:) jag vet inte, men jag kan tänka mig att dom kräver en hel del utrymme för att vara 10"are
jimmyostrom skrev:Allt ifrån 35-50 Liter per HCCA 10" bas funkar beroende på vad man är ute efter (brukar funka för dom flesta 10" basar faktiskt).Problemet med mindre lådan är att det blir så långa rör om man vill stämma av lådan till en "normal" nivå.whoiswho skrev:Holst skrev:Bygg själv och testa dig fram. Absolut lättast så. Är grymt bra basar!haha jo det är nog absolut lättast så:) jag vet inte, men jag kan tänka mig att dom kräver en hel del utrymme för att vara 10"are
whoiswho skrev:jimmyostrom skrev:Allt ifrån 35-50 Liter per HCCA 10" bas funkar beroende på vad man är ute efter (brukar funka för dom flesta 10" basar faktiskt).Problemet med mindre lådan är att det blir så långa rör om man vill stämma av lådan till en "normal" nivå.whoiswho skrev:haha jo det är nog absolut lättast så:) jag vet inte, men jag kan tänka mig att dom kräver en hel del utrymme för att vara 10"are långa rör? pratar du om hur långa portar eller att man måste bygga om lådans djup? nu känner ja mig vilse igen:) haha
jimmyostrom skrev:Allt ifrån 35-50 Liter per HCCA 10" bas funkar beroende på vad man är ute efter (brukar funka för dom flesta 10" basar faktiskt).Problemet med mindre lådan är att det blir så långa rör om man vill stämma av lådan till en "normal" nivå.whoiswho skrev:haha jo det är nog absolut lättast så:) jag vet inte, men jag kan tänka mig att dom kräver en hel del utrymme för att vara 10"are
whoiswho skrev:haha jo det är nog absolut lättast så:) jag vet inte, men jag kan tänka mig att dom kräver en hel del utrymme för att vara 10"are
Softis skrev:Jag kör alltid med minst portens bredd till bakväggen tex med en port som är 10 cm bred så har jag minst 10 cm från bakväggen till porten