Vilka ska bo på Råå Vallar Vallåkra helgen 2010?

Memme I'am AWESOME..
10 augusti 2010 · 2 783 Inlägg

Äsch, jag campar hemma i Landskrona istället big_smile hahaha.. tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
tal0n Mekaniker/Däckmontör
10 augusti 2010 · 1 140 Inlägg

w_man skrev:

tal0n skrev:
fy fan nu är det nära, om drygt 7 dygn sitter jag i en stol på campingen och dricker en iskall Öl och bara njuter av livet "hemma" i Helsingborg big_smile <3

vad mysigt det låter med iskall öl big_smile vi dyker upp på fredagen, syster fyller år då med (20:e) så något skoj måste hända big_smile

jo skitfint, okej ja men skulle ju fixa nå typ grillfest eller nått på fredagen när typ alla har kommit. big_smile

axelj Assumption is the mother of all fuck ups!
10 augusti 2010 · 764 Inlägg

North skrev:

tal0n skrev:

North skrev:

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Härligt, ja det är inte fel. man kanske skulle samla ihop ett bra gäng och packa ner ölen och semestra där under hela veckan.

Jag är på wink

tal0n Mekaniker/Däckmontör
10 augusti 2010 · 1 140 Inlägg

axelj skrev:

North skrev:

tal0n skrev:

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Härligt, ja det är inte fel. man kanske skulle samla ihop ett bra gäng och packa ner ölen och semestra där under hela veckan.

Jag är på wink

vi är där från Tisdag förmiddag till Måndagen efter vi iaf wink i Villavagn smile

w_man The RoadRunner
11 augusti 2010 · 41 Inlägg

tal0n skrev:

w_man skrev:

tal0n skrev:
fy fan nu är det nära, om drygt 7 dygn sitter jag i en stol på campingen och dricker en iskall Öl och bara njuter av livet "hemma" i Helsingborg big_smile <3

vad mysigt det låter med iskall öl big_smile vi dyker upp på fredagen, syster fyller år då med (20:e) så något skoj måste hända big_smile

jo skitfint, okej ja men skulle ju fixa nå typ grillfest eller nått på fredagen när typ alla har kommit. big_smile

låter som en utmärkt idé big_smile skulle sitta fint efter resan smile skulle nästan byta nr med varandra så vi hittar varann där nere smile

Senast redigerat av w_man (12 augusti 2010)

Man ska inte kasta spjut i glashus
pompom88
11 augusti 2010 · 422 Inlägg

Blir första gången på vallåkra för mig i år.tongue

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
Volvo S70R "Smurfen" (1998)
w_man The RoadRunner
11 augusti 2010 · 41 Inlägg

pompom88 skrev:
Blir första gången på vallåkra för mig i år.tongue

Välkommen smile

Man ska inte kasta spjut i glashus
pompom88
12 augusti 2010 · 422 Inlägg

w_man skrev:

pompom88 skrev:
Blir första gången på vallåkra för mig i år.tongue

Välkommen smile

tacka tackar ser fram emot de

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
Volvo S70R "Smurfen" (1998)
North
12 augusti 2010 · 824 Inlägg

axelj skrev:

North skrev:

tal0n skrev:

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Härligt, ja det är inte fel. man kanske skulle samla ihop ett bra gäng och packa ner ölen och semestra där under hela veckan.

Jag är på wink

Ja det är du! smile

bbosse Mur&Kakel
14 augusti 2010 · 332 Inlägg

Blir första gången för mig med tompak, tal0n, bodegan, mats_t5 och 2 till smile
Ska bli grymt jävla kul smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang