Någon med erfarenhet av infosite.se?

S60RAWD
11 mars 2010 · 64 Inlägg

Hallå e de någon som handlat från infosite.se?

Har set att dom har 2 nya varianter av R replika.
Ser riktigt goa ut big_smile Tror dom Svarta med rött R o röd linje runt om skulle kunna sitta riktigt fint på min röda R!
Men även dom grå e feta smile

http://infosite.se/Aluminiumfalgar?rim[diameter]=19

Tack för svar smile

Senast redigerat av S60RAWD (11 mars 2010)

Jeep cherokee "Jaktbilen" (1995)
Nocturnal
11 mars 2010 · 500 Inlägg

Har aldrig handlat där men mejlat dem några gånger med frågor om deras fälgar men aldrig fått svar.

Saab 900 2.0T "Supertouring" (1995)
viccoA
11 mars 2010 · 3 110 Inlägg

Har handat där för något år sedan, gick snabbt och enkelt, inga problem.

N_W V8 de bästa som finns!
11 mars 2010 · 1 092 Inlägg

Jag brukar inte engagera mig i företagstrådar normalt sätt men jag handlade fälgar till förra Bmw:n där men bara efter några veckor började samtliga fälgar släppa klarlack i stora flagor. De ville få det till att det var mitt fel att jag varit ovårdsam blabla, jag menar ju att jag kör i princip aldrig grusväg, jag har jobbat med rekond i flera år, jag behandlar ju bilarna man har som ett barn eller något bättre dessutom har jag köpt nya däck och fälgar till alla bilar jag någonsin haft och de har aldrig varit såhär.

Det var ett jäkla tjatande för att få skicka tillbaka dom, dessutom hade de inte samma fälgar i lager så jag fick ta ett par dyrare och lägga emellan pengar, dessutom kan jag säga att de däck och fälgar jag fick från början var "ray charles" balanserade alltså av någon blind som satt dit balanseringsvikter på måfå, bilen hoppade i alla hastigheter över 50km/h, var kring 120g fel på vissa hjul.

Jag kan ju säga att även de nya fälgarna jag fick därifrån släppte klarlacken ganska snabbt men bil och fälgar är sålda, köpta nya fälgar och däck till min nya BMW från ett annat företag igen, blev lite less..

Det är min erfarenhet men de har bra eller hade iaf bra priser och de är många andra som varit nöjda som beställt där. Känns som jag fick en andrasortering på fälgar sen behöver de inte behandla en som en idiot för de.

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
Cadillac Club Coupe "Ls-konverterad" (1949)
Pontiac Lemans 67 cabriolet "Projekt LTO pro cruising" (1967)
loudness
11 mars 2010 · 4 554 Inlägg

låst och hänvisar tillsökfunktionen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang