Är Peugeot 405 mi16 fyrhjulsdriven?

the_lion
14 mars 2010 ·

det var ett säljprojekt då jag köper och säljer bilar och då bryr man inte sig så mycket + hade redan innan kollat upp ifall den var 4WD men det finns 2 bilar med samma motorer men med 2 olika drivlinor

Busgrabb Rejsa ?
14 mars 2010 · 2 959 Inlägg

the_lion skrev:
det var ett säljprojekt då jag köper och säljer bilar och då bryr man inte sig så mycket + hade redan innan kollat upp ifall den var 4WD men det finns 2 bilar med samma motorer men med 2 olika drivlinor

Ta inte illa upp nu men med den kunskapen måste du köpa grisen i säcken ganska ofta när du köper bil eller ?

Senast redigerat av Busgrabb (15 mars 2010)

Autotech
BMW 335D (2008)
the_lion
14 mars 2010 ·

VA? använd bättre valda ord nästa gång du ska leka proffessor
om du menar att jag är en dålig säljare så har du fel...jag behöver endast 30000kr för att öppna bilfirman som jag har planerat för

Seth
14 mars 2010 · 3 354 Inlägg

the_lion skrev:
det var ett säljprojekt då jag köper och säljer bilar och då bryr man inte sig så mycket + hade redan innan kollat upp ifall den var 4WD men det finns 2 bilar med samma motorer men med 2 olika drivlinor

om man inte bryr sig så mkt om bilen man köper och säljer så skulle jag iaf som ev nästa köpare tappa intresset o ska man starta bilfirma så kan det vara bra om man vill lyckas som en "bra" försäljare att ta reda på och sammanställa relevant fakta.
ps tyckte busgrabb inte kunde använda bättre ord.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
the_lion
14 mars 2010 ·

vem fan sa att jag inte bryr mig? det är väl därför jag FÖRSÖKTE få hjälp av folket på Garaget

Mack Forum- och sitemoderator
15 mars 2010 · 26 143 Inlägg

the_lion skrev:
vem fan sa att jag inte bryr mig? det är väl därför jag FÖRSÖKTE få hjälp av folket på Garaget

Då undrar jag varför du brydde dig efter att du hade sålt bilen? Ånger från din sida? Eller har du helt plötsligt börjat bry dig från och med nu om vad det är för bilar du kränger vidare?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
the_lion
15 mars 2010 ·

har du läst hela tråden?

Frallam
15 mars 2010 · 229 Inlägg

Lägg ner nu ffs, han han har fått svar. Palla tjata vidare!

the_lion
15 mars 2010 ·

ja fan eller hur!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang