så nu har jag fått ordning på bilen igen.
vagga med motor vxl-låda coilovers och allt där till är bytt.
kör nu manuellt och det funkar kanonbra!
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965561_ahie8u.jpg]()
börjar riva lite
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965562_rfd0rk.jpg]()
sänkte ner allt. lättast!
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965563_341v6j.jpg]()
motorn är ur.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965548_ox1qei.jpg]()
här är mina söta kompisar som hjälpte mig med mekandet.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/large/965564_r8jy21.jpg]()
lite vila efter hårt arbete. haha...
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965550_nupxjd.jpg]()
nya maskineriet som ska i t-gulen. T5 med M56H låda och coilovers.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965551_s9pmjs.jpg]()
här är motorn på plats. bara lite små pulande kvar.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965552_c7wegm.jpg]()
man kan bli rätt så trött på att ställa kammar rätt efter markeringar som inte stämmer.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965554_veuwl9.jpg]()
ställ alltid kammarna bakifrån. då blir det rätt och det är lättast!
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/71250/965555_l5ldtq.jpg]()
ställbara kamdrev gjorde det hela mycket lättare (Y)