Vart skicka kort på ID till caraudiosecurity nästan 4 veckor efter beställning

Jomma
29 mars 2010 · 39 Inlägg

Tjenare!

Beställde varor från caraudiosecurity för nästan 4 veckor sedan, men  har inte fått varorna som jag beställde så jag mailade dom idag och frågade om det var något problem. Då fick jag som svar.

Hi,

For international orders we requires additional ID to be either faxed or emailed to us, for example.

Utility bill or
Driving licence or
ID Card or
Bank Statement

Car Audio Security

Jaha? varför har dom inte skrivit det innan. hmm
Nån mer än jag som varit med om det här? Tror ni dom kommer dra pengar igen? blev lite orolig nu tongue

Lonefox Bad music kills good sound
29 mars 2010 · 7 241 Inlägg

Jomma skrev:
Tjenare!

Beställde varor från caraudiosecurity för nästan 4 veckor sedan, men  har inte fått varorna som jag beställde så jag mailade dom idag och frågade om det var något problem. Då fick jag som svar.

Hi,

For international orders we requires additional ID to be either faxed or emailed to us, for example.

Utility bill or
Driving licence or
ID Card or
Bank Statement

Car Audio Security

Jaha? varför har dom inte skrivit det innan. hmm
Nån mer än jag som varit med om det här? Tror ni dom kommer dra pengar igen? blev lite orolig nu tongue

Var med om dte när jag beställde vattenkylning direkt från DangerDen.
Var inga problem, "bara" att scanna in ID:t och en räkning som jag mailade tillbaka som svar på mailkonversationen.
Har de redan dragit pengar så skall de ej dras igen.
DangerDen drog inga pengar förrän de fått in min info.

Senast redigerat av Lonefox (29 mars 2010)

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
Jomma
29 mars 2010 · 39 Inlägg

Var med om dte när jag beställde vattenkylning direkt från DangerDen.
Var inga problem, "bara" att scanna in ID:t och en räkning som jag mailade tillbaka som svar på mailkonversationen.
Har de redan dragit pengar så skall de ej dras igen.
DangerDen drog inga pengar förrän de fått in min info.

Okey, tog bara ett kort på mitt körkort och skickade. Får väll hålla ett extra öga på kontot så dom inte är och drar pengar igen. tongue Men tycker det var rätt dåligt att dom inte hört av sig tidigare.

Alpinabiturbo Kulan
29 mars 2010 · 1 435 Inlägg

De ska inte kunna dra pengar igen utan ditt godkännande, kortnummerna lagras troligtvis inte hos dem utan hos en betalkortstjänst.

Senast redigerat av Alpinabiturbo (29 mars 2010)

BMW 523ia "Aspensilver" (1996)
BMW 535D Touring "Carbonschwarz" (2006)
BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
Jomma
29 mars 2010 · 39 Inlägg

Alpinabiturbo skrev:
De ska inte kunna dra pengar igen utan ditt godkännande, kortnummerna lagras troligtvis inte hos dem utan hos en betalkortstjänst.

Okey:)

Dawo_
30 mars 2010 · 34 Inlägg

Vart samma för mig när jag skickade därifrån, gick nog nästan 3-4 veckor innan ja skickade mail och frågade varför mina varor inte på G. Fick som svar att de ville se mitt ID-kort, skickade in samma dag och dagen efter var mina varor på väg. :>

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang