Varför ska det vara så jäkla svårt att hitta ett par snygga fälgar till Volvo med gamla inpressningen som passa 740/940? Finns ju nästan ingenting till dom i 17-18" Och finns det så är det rena drömpriserna. Kollar man på t,ex 5/112 som passar MB & Audi så väller det ju av 18" för 4-5000 med däck. Det måste ju finnas fler stylade Volvon tycker man.
Varför ska det vara så jäkla svårt att hitta ett par snygga fälgar till Volvo med gamla inpressningen som passa 740/940? Finns ju nästan ingenting till dom i 17-18" Och finns det så är det rena drömpriserna. Kollar man på t,ex 5/112 som passar MB & Audi så väller det ju av 18" för 4-5000 med däck. Det måste ju finnas fler stylade Volvon tycker man.
Jag håller verkligen med om att det är svårt att hitta fräscha 17-18" fälgar med rätt offset till 740/940. Vill man ha fräscha fälgar till en sådan, blir det i flesta fall till att skaffa sig spacers och fälgar som passar t.ex 850/X70
Varför inte ett par polaris fälgar dom är grymt snygga.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Nää det var ju precis det jag menade. Att det finns massor till såna bilar men inget till Volvon.
__hogberg__ skrev:
du kan ju leta efter några mim juventus dom ä riktigt snygga.. visserligen tillverkas dom inte längre men finns begagnat..
Joo dom är snygga men dom begär ju runt 7000:- för dom om dom är frächa och det känns lite för mycket för ett par 16" are
940R skrev:
Varför inte ett par polaris fälgar dom är grymt snygga.
Absolut dom är helt okej men det står bara 2 uppsättningar på blocket. Den ene utan däck med vissa kantstötningar för 6000:- och den andra med däck för 7000:-
740GL skrev:
Jag håller verkligen med om att det är svårt att hitta fräscha 17-18" fälgar med rätt offset till 740/940. Vill man ha fräscha fälgar till en sådan, blir det i flesta fall till att skaffa sig spacers och fälgar som passar t.ex 850/X70
Jaa och så kostar spaceplattorna 2000:- så då försvinner nästan halva min budget