4733
Sök

Koppla min bas på ett Zachry K1200D

1 523 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
Alpinabiturbo skrev:
valstadkillen skrev:
ngn som testat detta steg än?

Det började säljas förra veckan så du är nog bland de första smile Ja har dock planer på att se till så att ett sånt steg körs i bänk smile

ok du kan ju skriva  vad resultatet blir på när du bänkar steget:P ska förmodligen koppla mitt i veckan ngn gång

1 523 Inlägg
6 april 2010
Trådstartare
så svarade ljudia  när jag frågade om 8mm2 verkligen räckte! "Såvida du inte ska dra kabeln runt bilen ett extra varv så är 8mm fullt tillräckligt.Visst får man ett lägre spänningsfall vid högra area, men det är marginellt på 5meter. 8mm räcker utan problem till 80A, man kan räkna med minst 10A/mm2 vid 20A/mm2 bör man välja högre area"

men om steget börjar brinna så får jag ju ut det på garantin iaf:P nu har de sagt att 8mm2 räcker:P

stRaend
6 april 2010
steget brinner nog inte pga för liten kabel. men eftersom steget kanske inte får tillräckligt med ström så skickar det ut en distad signal som förstör basen istället. Och då är det inte steget som är paj, då är det basen. Och det har jag svårt att tro att ljudia skulle stå för om du spelar sönder basen.

1 523 Inlägg
6 april 2010
Trådstartare
stRaend skrev:
steget brinner nog inte pga för liten kabel. men eftersom steget kanske inte får tillräckligt med ström så skickar det ut en distad signal som förstör basen istället. Och då är det inte steget som är paj, då är det basen. Och det har jag svårt att tro att ljudia skulle stå för om du spelar sönder basen.

den e redan typ sönderspelad^^

1 523 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
jag har testat steget och min bas:) det är prisvärt:)

Sök