Inför: Vingåkraträffen 2010 (15 maj)

Lindgren_
11 maj 2010 · 2 644 Inlägg

Bmwn vart också uttagen..

Så jag får se.. hinner jag starta den så kommer jag..

Jag känner att måste den skutas på fram och tbx har jag inget där att göra smile

Johan Lindgren
Arijana
11 maj 2010 · 29 Inlägg

Hoppas vädret håller i sig då och att det inte regnar och har sig. Enligt klart.se så ser det inte så ljust ut på lördagen:( buhuu..sad

Palme13
11 maj 2010 · 83 Inlägg

Arijana skrev:
Hoppas vädret håller i sig då och att det inte regnar och har sig. Enligt klart.se så ser det inte så ljust ut på lördagen:( buhuu..sad

mjo, man  får hoppas att det blir bra väder! smile

Gorbys
11 maj 2010 · 30 Inlägg

Bara att be att smhi har fel som vanligt !

Palme13
11 maj 2010 · 83 Inlägg

Gorbys skrev:
Bara att be att smhi har fel som vanligt !

yap!

Jyhan /// YEAH BUDDY!!!
11 maj 2010 · 20 Inlägg

Antar att man skall avboka sig vid förhinder? Men kan inte se hur/vart här i forumet. Så vart vänder man sig?

Ser förövrigt ut som det kommer mycket bra bilar till träffen. Hoppas alla får sköjj och bra väder. Ses nästa gång.

BMW E93 335 (2008)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
11 maj 2010 · 14 060 Inlägg

Jyhan skrev:
Antar att man skall avboka sig vid förhinder? Men kan inte se hur/vart här i forumet. Så vart vänder man sig?

Ser förövrigt ut som det kommer mycket bra bilar till träffen. Hoppas alla får sköjj och bra väder. Ses nästa gång.

Jag vet inte heller var man ska avboka. Gör det här och nu och hoppas att ansvariga läser denna tråd. Tyvärr så kom mitt besked lite för sent(5 dagar är lite tätt inpå), jag trodde inte att jag blivit antagen. Har tyvärr bokat upp mig på annat arrangemang. Kanske ses nästa år!

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (11 maj 2010)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Winqvist
11 maj 2010 · 3 Inlägg

Jag har precis samma problem, fick min antagning ikväll och trodde inte jag skulle bli antagen, ska tyvär på bröllop så kan inte komma. Hoppas man kan avboka sig här, någon som vet hur man avbokar sig på annat sätt får gärna höra av sig.

Mvh David.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
11 maj 2010 · 14 060 Inlägg

Winqvist skrev:
Jag har precis samma problem, fick min antagning ikväll och trodde inte jag skulle bli antagen, ska tyvär på bröllop så kan inte komma. Hoppas man kan avboka sig här, någon som vet hur man avbokar sig på annat sätt får gärna höra av sig.

Mvh David.

Vi får väl hoppas att ansvariga läser denna tråd. Det är ju bra att bokar av i tid så någon annan kan bjudas in istället!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Gizmojohan
11 maj 2010 · 3 295 Inlägg

ja vi ses då wink

joacim77
11 maj 2010 · 204 Inlägg

Arijana skrev:
Hoppas vädret håller i sig då och att det inte regnar och har sig. Enligt klart.se så ser det inte så ljust ut på lördagen:( buhuu..sad

Skönt att man enkelt kan åka hem några 100 meter och lägga sig i soffan om det är dåligt väder..... cool

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
Cippe
11 maj 2010 · 82 Inlägg

Kommer.....

Grimling Professionell amatör
11 maj 2010 · 451 Inlägg

Tråkigt att så många avbokar sad
Jag har mest fått ångest för att min bil ska vara ointressant =/ Dels pga inredningen inte är klar, dels att den jämfört med de flesta byggen känns ganska tråkig, folk är för duktiga helt enkelt :S
Ingen som kan ge mig lite självförtroende ?

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
Spelis
11 maj 2010 · 1 926 Inlägg

Grimling skrev:
Tråkigt att så många avbokar sad
Jag har mest fått ångest för att min bil ska vara ointressant =/ Dels pga inredningen inte är klar, dels att den jämfört med de flesta byggen känns ganska tråkig, folk är för duktiga helt enkelt :S
Ingen som kan ge mig lite självförtroende ?

Det är väl inga fel på din bil.

Eftersom du har blivit uttagen så är den knappast ointressant, ellerhur? smile

Grimling Professionell amatör
11 maj 2010 · 451 Inlägg

Spelis skrev:

Grimling skrev:
Tråkigt att så många avbokar sad
Jag har mest fått ångest för att min bil ska vara ointressant =/ Dels pga inredningen inte är klar, dels att den jämfört med de flesta byggen känns ganska tråkig, folk är för duktiga helt enkelt :S
Ingen som kan ge mig lite självförtroende ?

Det är väl inga fel på din bil.

Eftersom du har blivit uttagen så är den knappast ointressant, ellerhur? smile

Sant men ändå,.. Har aldrig haft nån bil som varit värd att ställa ut.. Sen är den ju inte byggd för utställning, det är en bruksbil som rullar +10mil om dan, svårt att hålla den i samma skick som en trailerqueen =/ Men det är väl så att jag kanske är den ende som ser alla brister och fel den har.. Tack för uppmuntran !

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
Spelis
12 maj 2010 · 1 926 Inlägg

Grimling skrev:

Spelis skrev:

Grimling skrev:
Tråkigt att så många avbokar sad
Jag har mest fått ångest för att min bil ska vara ointressant =/ Dels pga inredningen inte är klar, dels att den jämfört med de flesta byggen känns ganska tråkig, folk är för duktiga helt enkelt :S
Ingen som kan ge mig lite självförtroende ?

Det är väl inga fel på din bil.

Eftersom du har blivit uttagen så är den knappast ointressant, ellerhur? smile

Sant men ändå,.. Har aldrig haft nån bil som varit värd att ställa ut.. Sen är den ju inte byggd för utställning, det är en bruksbil som rullar +10mil om dan, svårt att hålla den i samma skick som en trailerqueen =/ Men det är väl så att jag kanske är den ende som ser alla brister och fel den har.. Tack för uppmuntran !

100 häst på gatan är fler än 400 i garaget, bilar är till för att användas!

Visst, ett stenskott hit o dit kanske inte är det snyggaste på en utställningsbil, men va fan. Då ser man att du använder bilen. Hellre ett stenskott än en bil som körs på släp till och från utställningar. Har du gjort bilen i fint skick så är det klart du ska ställa ut, har du bra passform på kjolpaketet, bra puts osv så är den värdig att ställas ut enligt mig. Sen kanske du inte vinner ett pris men vad gör det?

Grimling Professionell amatör
12 maj 2010 · 451 Inlägg

Spelis skrev:

Grimling skrev:

Spelis skrev:

Det är väl inga fel på din bil.

Eftersom du har blivit uttagen så är den knappast ointressant, ellerhur? smile

Sant men ändå,.. Har aldrig haft nån bil som varit värd att ställa ut.. Sen är den ju inte byggd för utställning, det är en bruksbil som rullar +10mil om dan, svårt att hålla den i samma skick som en trailerqueen =/ Men det är väl så att jag kanske är den ende som ser alla brister och fel den har.. Tack för uppmuntran !

100 häst på gatan är fler än 400 i garaget, bilar är till för att användas!

Visst, ett stenskott hit o dit kanske inte är det snyggaste på en utställningsbil, men va fan. Då ser man att du använder bilen. Hellre ett stenskott än en bil som körs på släp till och från utställningar. Har du gjort bilen i fint skick så är det klart du ska ställa ut, har du bra passform på kjolpaketet, bra puts osv så är den värdig att ställas ut enligt mig. Sen kanske du inte vinner ett pris men vad gör det?

Det har du rätt i ! Stenskott har jag klarat mig från, förutom att framrutan sprack pga stenskott häromdan, jobbar på för fullt för att försöka hinna byta den åtminstone =S Vet du om man måste öppna bilen inuti/under huven på utställningen ?

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
Bjork OEM <3
12 maj 2010 · 6 957 Inlägg

Fick ett mail i inkorgen, läste det nu..blev antagen men jag vete sjutton om jag kan komma alltså hmm
Får se om det löser sig, en sak att tänka på till nästa år är kanske att bekräfta vilka som får ställa ut en vecka tidigare än iår? Bara en tanke.

Mvh

OEM <3
Spelis
12 maj 2010 · 1 926 Inlägg

Grimling skrev:

Spelis skrev:

Grimling skrev:

Sant men ändå,.. Har aldrig haft nån bil som varit värd att ställa ut.. Sen är den ju inte byggd för utställning, det är en bruksbil som rullar +10mil om dan, svårt att hålla den i samma skick som en trailerqueen =/ Men det är väl så att jag kanske är den ende som ser alla brister och fel den har.. Tack för uppmuntran !

100 häst på gatan är fler än 400 i garaget, bilar är till för att användas!

Visst, ett stenskott hit o dit kanske inte är det snyggaste på en utställningsbil, men va fan. Då ser man att du använder bilen. Hellre ett stenskott än en bil som körs på släp till och från utställningar. Har du gjort bilen i fint skick så är det klart du ska ställa ut, har du bra passform på kjolpaketet, bra puts osv så är den värdig att ställas ut enligt mig. Sen kanske du inte vinner ett pris men vad gör det?

Det har du rätt i ! Stenskott har jag klarat mig från, förutom att framrutan sprack pga stenskott häromdan, jobbar på för fullt för att försöka hinna byta den åtminstone =S Vet du om man måste öppna bilen inuti/under huven på utställningen ?

Ingen aning om man måste det.. Borde väl inte vara ett krav?

Red Dawn
12 maj 2010 · 1 Inlägg

Har samma problem som några övriga. Har blivit antagen men fått förhinder så ja kan inte medverka sad Riktigt tråkigt..... Man vill ju inte ta upp en plats som någomn annan kan få njuta av
/Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang