4620
Sök

Irriterande ljud från förar dörr?

21 Inlägg
10 april 2010
Trådstartare
När man spelar musik med lite mer bas så rasslar det i förar dörren, får för mig att
det är knapparna till fönsterhissarna?
Nån mer som irriterat sig på detta och kanske löst det? smile

21 Inlägg
10 april 2010
Trådstartare
Det var inte en så dum ide tongue Men trycker man handen mot dörr sidan, specielt vid knapparna så minskar rasslet avsevärt? Men ska helt klart kika in där imorgon! smile När man öppnar, är det svårt att få ihop det igen, det ramlar inte ut massa grejer så fort man öppnar? tongue

stRaend
10 april 2010
det har jag svårt att tro att det ramlar ut grejer ^^ men om det gör det så har du nog svaret att det rasslar där big_smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
10 april 2010
Ja det är knapparna till elhissarna som rasslar, bland annat. Funderar på att klä insidan på dom med dämpmatta men det känns lite klumpigt, borde gå att lösa på nåt smidigare sätt.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

560 Inlägg
10 april 2010
Jag kör själv med dämpmatta på mina dörrsidor och skummatta.

Får man inte plats med dämpmatta så funkar skummattan klockrent anser jag, dämpar bort skaller så det står härliga till i mina dörrar (som jag just nu har 3st 5,25" i varje).

ChriZtoffer skrev:
Ja det är knapparna till elhissarna som rasslar, bland annat. Funderar på att klä insidan på dom med dämpmatta men det känns lite klumpigt, borde gå att lösa på nåt smidigare sätt.

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

Sök