6554
Sök

Intresse koll för garage/mek plats i GBG

1 Inlägg
10 april 2010
Trådstartare
Jag har tänkt att hyra en större industri lokal om ca 250-350kvm meck yta med kontors del dusch m.m.
via min byggfirma och skapa en bil hobby förening där man kan hyra sig en meck plats eller lagring plats av sin bil och saker.
Har några bra lokaler på gång och alla ligger relativt centralt, V frölunda högsbo mölndal och hisingen m.m.
Lokalerna har högt i tak (minst 4m) stora portar och ligger i relativt lugna områden inhägnat med tillgång 24/7. Det kommer också installeras ett digitalt övervaknings system för att förhindra stöld skador m.m. och personer som missköter sig kommer givetvis omedelbart tas bort.
I start skedet kommer det mest vara egenförsörjning av utrustning och verktyg men bilyftar kompressorer svets m.m. kommer att införskaffas som ska kunna brukas av alla medlemmar kostnadsfritt.
Det jag tänkte få ihop är ett gäng trevliga ärliga motor entusiaster som är ute efter ett lugnt trevligt ställe där man kan arbeta med sina hobby projekt och lugnt kan lämna sina grejer utan risk för stölder och annat tråkigt.
Kontors delen har dusch wc och omklädningsrum så man kommer hem till frugan ren och fin, samt kök och kontors rum som kommer ha internet och tv, Så man kan ta sig en öl eller två på fredan.

Månads kostnaden är ej fastställd än men målet är en så billigt som möjligt då detta inte är av vinstdrivande syfte. Hyreskontraktet kommer att löpa i 12månader med 3månader i förskott.
Om ni skulle vara intresserade av att hyra en plats så skicka ett PM med lite info om er själv vad ni är ute efter och hur mycket ni skulle kunna tänka er vara rimligt att betala i månaden.

Alla frågor och inlägg om detta är av intresse.

Mvh. Benjamin Björkström  0737063012

Os Difuntos
1 822 Inlägg
10 april 2010
Ett tips bara, lägg på 150-200kr per medlem och månad som går till en buffert då det alltid kommer utgifter man verkligen inte räknat med.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Sök