2261
Sök

Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!

Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer

528 441 Visningar
Projektet avslutat 11 juni 2015
2 373 Inlägg
19 februari 2011
Jag kollar in när du uppdaterar men tyvärr varit dålig på att kommentera...ska bli bättre på det smile
Senast redigerat av audienergy (19 februari 2011)

Häls. Hervas

9 140 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
audienergy skrev:
Jag kollar in när du uppdaterar men tyvärr varit dålig på att kommentera...ska bli bättre på det smile

Det är lugnt vettu, har ju inte kommit med så mycket spännande än. Har varit sjuk ett tag nu så har inte gjort någon större nytta heller. Lovar att det kommer en spännande uppdatering nu i veckan i alla fall.....

German Engineering
9 083 Inlägg
21 februari 2011
Hur går det smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

9 140 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Hur går det smile

Har varit riktigt dunderförkyld ett tag så har inte orkat göra något, men nu är man nog med i matchen igen.
Stötfångare bak är beställd och bör komma från tyskland denna vecka, om jag får tid och om det inte är så jävla kallt i helgen så ska ja se till att ta mig ut och montera balkjusen och rampen i alla fall. Bilder kommer i så fall.....

574 Inlägg
21 februari 2011
Kul med en Rs2-cab=) vill du ha ännu mera Rs2 i fronten får du byta listerna under framlyktorna, inte dom lättaste att få tag i men skam den som ger sej.

9 140 Inlägg
22 februari 2011
Trådstartare
RandomHero skrev:
Kul med en Rs2-cab=) vill du ha ännu mera Rs2 i fronten får du byta listerna under framlyktorna, inte dom lättaste att få tag i men skam den som ger sej.

Alltid kul med något som ingen annan har tycker jag. smile. Vad är det för skillnad på dom då?? Har suttit och kollat på flera stycken men jag kan inte se någon skillnad.....

574 Inlägg
22 februari 2011
ja visst är det väl så=) Rs2ans lister är lite vinklade, ingenting man märker om man inte vet om det=p

61 Inlägg
22 februari 2011
Trevligt med ännu en snygg 80 cab.. Lycka till med fortsättningen.. Förmodar att du redan tagit en kik på mitt cab.. Om inte så gör gärna de å lägg en kommentar..
/ MVH

9 140 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
RandomHero skrev:
ja visst är det väl så=) Rs2ans lister är lite vinklade, ingenting man märker om man inte vet om det=p

Hehe, de va ju en ytterst liten detalj då, men det kanske finns dom riktigt inbitna som du som har stenkoll på det. Får nog bli att fixa det i framtiden då, ingen grej jag kommer att prioritera just nu om man inte skulle snubbla på ett par riktigt billiga då...
Senast redigerat av Putteliten (23 februari 2011)

9 140 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
Mr_Honken skrev:
Trevligt med ännu en snygg 80 cab.. Lycka till med fortsättningen.. Förmodar att du redan tagit en kik på mitt cab.. Om inte så gör gärna de å lägg en kommentar..
/ MVH

Tackar smile. Jodå har kikat på din ett par gånger, den är riktigt trevlig att titta på faktiskt.
Senast redigerat av Putteliten (23 februari 2011)

German Engineering
9 083 Inlägg
23 februari 2011
Kämpa på med projekt RS2 optik smile

61 Inlägg
23 februari 2011
Putteliten skrev:
Mr_Honken skrev:
/ MVH

Tackar smile. Jodå har kikat på din ett par gånger, den är riktigt trevlig att titta på faktiskt.

Tackar kul att du gillar den smile

9 140 Inlägg
24 februari 2011
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Kämpa på med projekt RS2 optik smile

Ja du, gör så gott ja kan. Känns just nu som att det är ett jävla väntande hela tiden.  Väntar på värme så man kan byta bakljus, väntar på stötfångaren ifrån Tyskland och väntar på pris från lackeraren som ska lacka sen. I helgen ska jag i alla fall se till att få något gjort!

German Engineering
9 083 Inlägg
24 februari 2011
Det ordnar sig smile

1 200 Inlägg
25 februari 2011
Äntligen hittat tråden igen! Bevakningen försvann ju när gorg uppdaterades till sin "facebookdesign".

Lite bra nyheter då, ska tydligen bli varmt i helgen wink

9 140 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
Stackarn skrev:
Äntligen hittat tråden igen! Bevakningen försvann ju när gorg uppdaterades till sin "facebookdesign".

Lite bra nyheter då, ska tydligen bli varmt i helgen wink

Härligt, välkommen tillbaka! Jo du här har det stigit 13grader under natten så det ser ljust ut inför helgen!

574 Inlägg
26 februari 2011
nja hade själv ingen aning om det förens en polare ville köpa mina till sin rs2-konvertering=p nä exakt ingen detalj att lägga all tid och energi på i första taget.

9 140 Inlägg
26 februari 2011
Trådstartare
RandomHero skrev:
nja hade själv ingen aning om det förens en polare ville köpa mina till sin rs2-konvertering=p nä exakt ingen detalj att lägga all tid och energi på i första taget.

En konverterare som lagt märke till mer detaljer än mig! Såg ju att du har ju 2 RS2or så det skulle ju inte skada om du avvarade ett par lister till mig. big_smile Får ta och kika på en RS2a så kanske man skulle kunnna modifiera orginallisterna....

574 Inlägg
26 februari 2011
haha, han är som ett vandrande uppslagsverk;) det var väl ungefär så han tänkte oxå=p men jag behåller mina även denna gång;) det borde väl kunna vara genomförbart tycker man.

German Engineering
9 083 Inlägg
26 februari 2011
Hur går det smile

Sök