lodiseN skrev:
Epitaph skrev:
lodiseN skrev:
Asså du är funtad, helt seriöst! måste dra nu hoppas vi kan fortsätta dagiset ikv hejs
jag förstår nu att du inte riktigt är med i matchen. Känns inte direkt värdigt längre. Som att spela tennis mot en rullstolsburen liksom. Läs om tråden, snälla. Tråden handlar om de två bilarna i fråga. Vilken som är det bästa KÖPET. Inte bästa ballfaktorn eller grusräsern. Killen vill ha köpråd av folk som faktiskt har erfarenhet av bilarna i fråga. Dina svar på inlägg är lätt komiska, men nu tycker jag bara synd om dig. Kanske ska köra med underhands serve i forsättningen?
Nej du (jag) drog det till sandlåde nivå och då handlar det inte om köpråd, den här tråden va förlorad efter dom första 4 sidorna, det kanske du inte märkte?
Börja inte skriva om köpråd nu efter att du i 5 sidor på rad desperat har försökt att få mig och ge mig!
Säger som förut Lisa gå och lägg dig
nu handlar det bara om att jag leker med dig och några andra förlorade tölpar! lägg mellansteg ffs:P
Nu ska jag försöka gå ifrån den här tråden eftersom den aldrig blir låst och det inte finns något vettigt förutom en gravt skadad Lisa som gång på gång försöker skriva något orevellant, det har dock varit ett nöje att hetsa Lisa och hennes plastpolare!
Förlåt, glömde att du inte kunde läsa.
Bättre?
Ja det kanske är bäst att lägga ner?
Tror inte vi kommer så mycket längre.
Faktiskt.
Ja, skicka locktången! Hoppas den går att koppla in på
12v!
Njut av pyttipannan! Du gjorde ett jäääkla fynd asså!
Hej
då!
Skickar locktången nästa vecka när jag fått min pyttipanna