faanva nice...själv köpte jag framlyktor i klarglas till A100 typ 44...fast jag har ingen sådan bil just nu...dom va inte dyra så jag slog till för framtida projekt...
faanva nice...själv köpte jag framlyktor i klarglas till A100 typ 44...fast jag har ingen sådan bil just nu...dom va inte dyra så jag slog till för framtida projekt...
Jasså du din faan hann före
Mvh Tommy
ibland så lyckas man....
lite taskigt av mej me tanke på att jag inte har nån bil att sätta dom på så jag lägger dom bland det övriga typ 44 grejjerna...stora kromgrillen,tresserbakljusrampen,vita blinker fram,grill me infällda dimljus,kamei kjolpaket,lexusbakrampen,BBS fäljarna....haha
Jasså du din faan hann före
Mvh Tommy
ibland så lyckas man....
lite taskigt av mej me tanke på att jag inte har nån bil att sätta dom på så jag lägger dom bland det övriga typ 44 grejjerna...stora kromgrillen,tresserbakljusrampen,vita blinker fram,grill me infällda dimljus,kamei kjolpaket,lexusbakrampen,BBS fäljarna....haha
Hehe, blir nog svårt att hitta klarglas blinkers också så därför jag inte ringde på dom lyktorna. Går inte att ha vanliga "vita" blinkers och sen klarglas strålkastare, måste va samma annars ser det knas ut
Det ser ut som bränd plast... När jag var på besök så kunde man se hur otroligt mycket arbete du har lagt på bilen och det är så imponerande!! Ska bli kul att få se resten
ser bra ut...lite klarlack på grunden bara så e det klart
plast o thinner brukar inte vara så bra....men att plast blir så dåligt är tecken på bra thinner... Biltemas ska du inte använda till lackjobb då det har en tendens att bli matt,går bra o tvätta penslar/spruta o blanda me cola
Får hoppas på att den funkar bra. kan nog tänka mig att bagage luckan på en fastback motsvarar den som är på GTn.
jag har en liknande pruta,köpt på Jula,men dom där funkar bra...lackade lite på brorsans willys jeep me den...lackat lita annat oxå... gäller bara att ställa in den rätt....
luckan till fastback e typ bara ett lock me lite lätt...ca hälften av din...
Tänkte mest på överdelen, för den går ju nästan hela vägen till rutan med?. bakåt är den ju bara några cm. tror den andra sprutan är någon skit ifrån jula. men funkar att lägga grund / slipgrund med, men inget mer.
Nu ska jag iväg till Skövde och köpa mer färg, slipfil, en årsförbrukning av klibbdukar och lite annat smått och gott
Tänkte mest på överdelen, för den går ju nästan hela vägen till rutan med?. bakåt är den ju bara några cm. tror den andra sprutan är någon skit ifrån jula. men funkar att lägga grund / slipgrund med, men inget mer.
Nu ska jag iväg till Skövde och köpa mer färg, slipfil, en årsförbrukning av klibbdukar och lite annat smått och gott
jo det e nog samma storlek...din e ju en fastback kan man säjja,sport coupe' som det även kallas...
du har väl den(underliggande kopp) som följer med sånt kit me tryckluftsaker...