Tackar Boba jo, jag har ju gått hemma i 1år på torsdag, så har fått några avslag jag med. perfekt att börja jobba nu när man var inne på möte om någon ny skit jag skulle börja i som innebar att jag skulle få börja praktisera innom äldrevården / sjukvården... (gillar absolut inte gaggiga gammla pensionärer / service jobb)
Ska bli hur gött som helst att börja arbeta dom flesta är i samma åldersgrupp som mig av dom 11 som jobbar där
det av ju inte dåligt, när jag började på VAG fick jag 17500 o då va jag håll idej 32år!..när jag slutade 3,5 år senare hade jag kommit upp i hela 20500 ink 1500 för jag va brandskydds ansvarig i hela fastigheten ( 2stora hus och ett parkeringsgaraget).... så det är bara att gratulera en gång till...du får ju typ ut 13 rent...10 mer än nu...faan du kommer ju vara kung när du ska handla till bilen...
Dom kör stenhårt efter IF metalls löner och regler.
Tack Hervas dagen kunnde inte sluta bättre Jo ska väl gå att ordna Hervas blir inget fixat på bilen förens till helgen, eftersom jag ska köra med den nu till jobbet nästa vecka har jag tillgång till min andra bil igen (lånat ut den till tjejen) så då kan jag ju skruva utan att riskera att bli ståendes. Fjädringen och ljudet kommer på platts i helgen.
Alltid lika kul när man kommer ut ifrån jobbet och man har fått 7 fågel skitar på bilen, varav en har runnit ifrån vingen och över hela panelen ibak och ner på kofångaren.... fågel jävlarna använder min vinge som någon jäkla sitt pinne. Bilen är ny tvättade och fotad, men garaget bild uppladdning ligger nere
Sorry att jag inte kunde komma idag, såg du mitt mess? Det är likadant med min bil och fågelskit, man kan tro att det är muterade fåglar som bajar på ens bil.
Jo det går bra igår stod jag med en som bara tjöta massa skit utan någon grund i alls. och idag med en som sa hej i morse sen pekade han bara på allt resten av dagen utan att säga ett ljud
Tog en bild förut när jag tvättade av bilen. Satt dit en framrute streamer och små dekaler i sidorutorna ibak nu med.
Jo det går bra igår stod jag med en som bara tjöta massa skit utan någon grund i alls. och idag med en som sa hej i morse sen pekade han bara på allt resten av dagen utan att säga ett ljud
Tog en bild förut när jag tvättade av bilen. Satt dit en framrute streamer och små dekaler i sidorutorna ibak nu med.
silence is golden skaffa bra hörlurar till MP-3 spelaren så går dagarna fort....det gjorde jag när jag stog i spolhallen o tvättade bilar hela dagarna....