Monterat bromsrören till huvudbromscylinder idag och plockat ihop lite saker inför pulverlacken imorgon. Fick åka hem tidigare pga förkylning som ger mig en jäkla smärta i käken vilket resulterar i huvudvärk och illamående.
Blir förmodligen guldiga bromsok. Bör väll bli bra ihop med dom vita fälgarna och röda karossen?
Dessa förbannade förkylningar,, har varit förkyld sedan före jul nån gång,, tror det är 3 dje som jag har nu, dom byter av varandra så fort den första går över,, Blir dock inte så sjuk så att jag måse vara hemma men däermot så slut så jag knappt orkar jobba,, grav som fan !! Färgkombinationen tror jag blir kanon men betänk Röda bromsok oxå tycker jag!! MVH/ adde
Mjo, men tror det blir guld. Hörde silver ifrån någon annan, men tror det ser lite för original ut för mig Jag åker alltid på förkylningar ifrån brorsans ungar. Dagis basiller = döden. Förra året åkte jag på öroninflammation.
Ohhhhh, jag vill oxå kunna ha möjligheten till och lacka,,, har en del jag vill lacka på 100an men det kostar för mycket så det får bli biltema på sin höjd :-)
Hoppas på uppstart till helgen. Jo även jag är dålig på att kommentera. Så förstår dig. Blir lätt hänt att man skriver samma sak om och om igen. Blir nog någon resa upp emot värmland till sommaren.