Gick nästan helt rent nu när jag körde. lite bludder över 3500varv men knappt märkbart, ska tömma i STP injection cleaner och sen in på verkstad på tisdag för seriös justering.
Har besiktigat bilen idag, så nu går den sommaren ut. Har ju märkt att bilen har gått felfritt sen jag justerade senast. Så nu när jag lämnade in bilen till mekonomen så behövde inte dom justera något. Det tog 30min pga strul med CO mätaren + att dom justerade strålkastarna. Men bara för att dom inte behövde justera CO värdet så tog dom inte betalt.
Har även tonat bakljusen och blinkers i fram Skulle egentligen ha sänkt bilen i bak. Men eftersom garaget är fullt just nu, så tror jag att ni ser varför det inte blev av.
Måste få tag på dimljusen med. Tråkigt med 2 tomma hål i fronten.
Jo jag börjar bli nöjd. Ska dock införskaffa vita blinkers till fronten i samma veva som dimljus. Just nu ska jag bara njuta av att äntligen få köra lite!
Jo jag börjar bli nöjd. Ska dock införskaffa vita blinkers till fronten i samma veva som dimljus. Just nu ska jag bara njuta av att äntligen få köra lite!
Härligt, dax för långtur snart då? Vart får du tag på blink och dimljus då?
USA ljusen är jag inte så mycket för + att jag ska ju ha SPQ grillen sen. Digifizen behöver man kabelhärva till också Men som sagt. Får bli lite prylar sen när bilen är avställd. Nu lär det gå åt pengar till bensin för att ta igen all förlorad körning i sommar
Första bilträffen den här sommaren i går. Drog hem efter en kvart pga oljeläckage ifrån oljepumpen. Får nog ställa bilen som prydnad i garaget istället för att använda den...