Jo nu ska det iaf gå en sommar. Men hoppas inte på för mycket. Enligt matsabusen så satt det en sellholm dekal ibak på bilen som den satt i och han tyckte den kändes pigg. Så ska bli intressant
hehe japp, lite men kan mycket väl vara inbillning
Hoppas din tur börja komma tillbaka o de går bra med den här motorn iallafall!
Nosliwe skrev:
Jo nu ska det iaf gå en sommar. Men hoppas inte på för mycket. Enligt matsabusen så satt det en sellholm dekal ibak på bilen som den satt i och han tyckte den kändes pigg. Så ska bli intressant
Äntligen är motorn igång! Ville inte starta först. Men kollade gnistan och den var väldigt svag. Kollade fördelarlocket och det var rejält ärjat. Skrapade ur det och motorn startade direkt när jag vred om nyckeln. Gick fint och lät "bra", iof bara främreröret ditsatt
Klockan 4 idag.
Och motorn när jag åkte hem vid 7 på kvällen. Börjar få in vanan vid motorbyte nu. Dock inte pga av en bra anledning hehe.
Har beslutat mig för att det kommer bli ett turbo bygge vid sidan av nu istället. Får se när man hittar något roligt utgångsobjekt. Blir iaf elektroniskt sprut.
Imorgon ska kamremmen bytas, kylsystemet monteras, fronten monteras och avgaset sättas ihop.