Är de vad voltmätaren visar eller har du mätt min gt går oxå under 12v på voltmätaren men när jag mätte med multimeter så stämde inte de och den laddade bra så på min sitter nog felet i mätaren.
Mätte på batteriet. Låg på 11.97 volt först. Lossade regulatorn och drog fast den igen och fick upp den till 13volt. Men så fort jag slår på något så dyker mätaren i bilen ner under 12 volt.
Var enklare än väntat! Jordfel! Prövade att sätta dit en till jordkabel och då gick den igång som ingenting. Så nu sitter det dubbla 35mm2 jordar och några små ifrån motorn!
Passade på att plocka ner startmotorn och kolla kolen i den i fall att dom är på väg att ge sig. Var väl 4mm kvar på dom. Så behöver beställas så fort som möjligt. Inte hittat några som säljer så får väl bli Audi.
Nya jordar löste visst ett annat problem med (glömde lägga kameran ner)
Tog bort antennerna i förrgår med. Lossade hela foten först med upptäckte att färgen visst vart lite mjuk fortfarande när jag monterade dom för 3 år sen. Tror jag monterar dit spröten igen. Ser lite sunkigt ut med bara foten. Ser ut som om dom har gått av.
Slipgrundad och flammig som fan! Men men, bara ta tag i långklossen och köra på Fredag Ser man lite saker som måste snyggas till vid div öppningar lättare med. Hade behövt ett större munstycke till sprutan.
Dom 2 längst till vänster behöver fixas lite i ena sidan av öppningen, stämmer inte riktigt med dom andra.
Är därifrån jag har köpt huv och vinge. Ska köpa resten därifrån sen. Den grillen kommer inte passa till mina skärmar eftersom dom är smalare i nederkant än SPQ skärmarna. Ska plasta mig en egen grill. Ska bygga en ställning att spänna filten över i samma form som huven. Är det den sista bilden är.
Blev något jävligt stort fel på bilderna såg jag nu med.