Varit väldigt tveksam till om allt går att få ihop på en vinter ekonomiskt sett och när jag flocka bräda och dörrsidor gick det på 3000kr. Så det skiter sig nog nu eå diskmaskinen gav upp i förra veckan med. Kommer hur som helst inte stå stilla i sommar.
Lutar åt att beställa hem en hud med skinn eller mocka. Nöjer mig inte med fejk grejerna. Försökt så många gånger med det. Men är sån jäkla kvalité skillnad.
Självrisken med avställningsförsäkringen ligger på 3000kr. Ungefär det en omklädnad kostar med. Och vad jag lyckades utläsa så täcker bara försäkringen skador på inredningen om bilen inte är äldre än 8 år. Tydligen större risk att få inredningen uppkäkad på en äldre bil som är avställd än en nyare bil som är avställd...
Suttit och ritat lite idag nu när man blir så illa tvungen till att göra om inredningen.
Säg gärna vad ni tycker ska bort / läggas till. Måtten är lite off då jag bara hade bilder att gå efter. Tanken är äkta skinn med borstat stål och röda sömmar. Mer eller mindre sömmar? Ingen plåt? Mönster?